خبرگزاری کار ایران

ال کلاسیکو تحت شدید‌ترین تدابیر امنیتی

معمای مسی!

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۵۰۶

دیدار ال کلاسیکو بین تیم های رئال مادرید و بارسلونا این بار حال و هوای متفاوتی دارد. اینبار بزرگ‌ترین بازی باشگاهی فوتبال جهان تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حملات تروریستی هفته گذشته پاریس، فوتبال اروپا را تحت تاثیر خود قرار داده است تا آنجا که بعضی از دیدارها لغو شدند.

رئال مادرید شنبه شب و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو با برتری مقابل بارسلونا در هفته دوازدهم رقابتهای لالیگا می تواند صدرنشینی با تفاضل گل را از آبی اناری پوشان بگیرد. این موضوع می تواند به حساسیت و جدابیت این بازی بیفزاید.

لیونل مسی از این هفته در تمرینات گروهی بارسا شرکت کرده است با این حال هنوز به طور رسمی اعلام نشده که به این بازی می رسد یا خیر. رسیدن یا نرسیدن مسی به ال کلاسیکو حالا معمای بزرگ این دیدار حساس به شمار می‌رود.

لوییس سوآرس، مهاجم بارسا، گفت: مسی می تواند بازی را تغییر دهد. او در ال کلاسیکوهای پیشین باورنکردنی بوده است. اما این بستگی به این دارد که پزشکان در خصوص سلامتی او چه تصمیمی بگیرند. مسی در تمرینات خیلی خوب به نظر می رسد اما این آسیب دیدگی در یک لحظه می تواند بدتر از این شود.

مسی با ۲۱ گل برترین گلزن تاریخ رقابتهای ال کلاسیکو نام دارد. کریستیانو رونالدو ۱۵ گل در کارنامه دارد. رونالدو در سه ال کلاسیکوی قبلی موفق به گشودن دروازه بارسا شده است.

پس از حملات تروریستی هفته گذشته مقامات امنیتی اسپانیا اعلام کرده اند برای برگزاری این بازی ۱۵۰۰ مامور مخفی به کار خواهند گرفت. این در حالی است که ۱۰۰۰ پلیس هم در برگزاری امن بازی، نقش ایفا خواهند کرد.

رئال مادرید با ۲۶ گل، خط حمله قوی تری نسبت له بارسلونا با ۲۵ گل تا اینجای فصل داشته است.

رئال مادرید میزبان، برای این بازی کیلور ناواس را درون دروازه قرار می دهد. این دروازه بان از ابتدای ماه به دلیل آسیب دیدگی عضله از میدان دور بوده است. سرخیو راموس هم از ناحیه شانه آسیب دیدگی دارد با این حال اعلام نشده به بازی نمی رسد. کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی و ماجرای رابطه نامشروع هنوز معلوم نیست به طور ۱۰۰ در صد به این بازی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز