خبرگزاری کار ایران

رقابت ۱۴ تیم در دسته برتر و ۲۴ تیم در دسته اول؛

مراسم قرعه‌کشی فوتسال کارگران تهران انجام شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۸۰

مراسم قرعه کشی مسابقات دسته برتر و دسته اول فوتسال کارگران استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم قرعه کشی فوتسال کارگران استان تهران که با حضور نمایندگان تمامی تیم ها برگزار شد پس از بحث و بررسی و تبادل نظر پیرامون مسابقات این فصل فوتسال کارگران، نمایندگان تیم ها درخواست کردند که بدلیل شرایط اقتصادی و یکپارچه شدن مسابقات تیم ها به جای دو نفر حق استفاده از یک بازیکن آزاد را داشته باشند مشروط برآنکه این یک بازیکن نیز شرایط قانون کار را طبق آیین نامه داشته باشد.

همچنین تیم ها موظف شدند که حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه لیست نفرات خود را تکمیل کرده و به دفتر انجمن فوتبال کارگران تحویل دهند تا فرصت برای بررسی لیست بازیکنان از سوی انجمن فوتبال باشد.

قرار شد مسابقات فوتسال حداکثر تا یک هفته بعد از تحویل مدارک تیم ها آغاز شود. کلیه مسابقات در سالن های شماره یک و دو مجموعه ورزشی کارگران برگزار می شود.

براساس این گزارش 14 تیم دسته برتر در دو گروه و 24 تیم دسته اول در 4 گروه 6 تیمی قرار گرفتند که با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین مقرر شد چنانچه تیمی بعد از مراسم قرعه کشی و تا تاریخ تحویل مدارک اعلام آمادگی کرد با تایید هیات رئیسه انجمن فوتبال کارگران به ترتیب به گروه های 4 گانه دسته اول اضافه شوند.

بنابراین آن دسته از تیم هایی که بنابر دلایل موجه تاکنون نتوانسته اند آمادگی خود را اعلام کنند و اکنون قصد انجام اینکار را دارند این فرصت به آنها داده شده تا در مسابقات حضور داشته باشند.

گروه بندی تیم ها به قرار زیر است:

*دسته برتر:

گروه 1: پخش سراسری ، ایران گاز ، کاله ، نان آوران ،  سیمان تهران ، ایساکو ، شیرپاک

گروه 2 : سولیکو، پارس خودرو ، ساپکو، مهرکام پارس ، ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، سیّد ری

*دسته اول:

گروه یک: صنایع هواپیمایی، سایپا یدک ، فارشیمی، کوبل دارو، کاغذسازی کهریزک، پخش البرز

گروه دو: پلاستیک ستاره، هما، افست، دخانیات، سایپا پرس، صنعتی بهشهر

گروه سه: دارو پخش، گوشتیران، شرکت واحد، شامخ سایپا،  بهنوش، تهران شیمی

گروه چهار: زامیاد، داروسازی دکتر عبیدی، سازه گستر سایپا، لوله ماشین سازی ایران، ترانسفو ری ، بی آر تی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز