خبرگزاری کار ایران

حضور مدیران پرسپولیس در منزل کاپیتان فقید؛

حفظ یادگارهای هادی نوروزی

سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه مربی این تیم در منزل هادی نوروزی حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری، مصطفی قنبرپور و پندار خمارلو به نمایندگی از سوی باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم، سه‌شنبه شب برای تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس در منزل هادی نوروزی حضور یافتند و با خانواده آن مرحوم دیدار کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده هادی نوروزی پس از چهلم آن مرحوم، از آنها درخواست کرد به جهت حفظ شرایط روحی و روانی فرزندان زنده یاد هادی نوروزی، لباس‌های سیاه را از تن به در کنند.

علی اکبر طاهری در ادامه خطاب به خانواده نوروزی گفت: این اتفاق، ضایعه بزرگ و فراموش نشدنی بود که برای همه ما بسیار گران تمام شد و به هیچ عنوان نمی‌توان جای خالی هادی عزیز را برای فرزندان و خانواده آن روان شاد پر کرد اما با توجه به قبول واقعیتی تلخ، باید شرایطی را فراهم کنیم تا یادگار‌های کاپیتان فقید پرسپولیس از این ضایعه بیشتر از این دچار آسیب نشوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس به همین مناسبت و بنابر رسم معمول، برای اینکه اعضای خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس و یادگارهایش لباس‌های مشکی را از تن به در کنند، هدایایی را تقدیم آنها کرد تا جایگزین لباس‌های مشکی شود.

علی اکبر طاهری پس از آن، ابراز امیدواری کرد؛ خانواده نوروزی با توکل به خدا و با صبر و استقامت در مقابل ضایعه‌ای که روی داد، جریان عادی زندگی را در پیش بگیرند و همگان در آینده شاهد رشد و تعالی فرزندان آن مرحوم باشند.

کد خبر : ۳۲۲۹۸۵