خبرگزاری کار ایران

اظهار نظر عجیب مهاجم تیم ملی سوئد بعد از صعود به یورو ۲۰۱۶

زلاتان: من باعث بازنشستگی دانمارک شدم!

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۹۴۴

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد بعد از پیروزی این تیم در دیدار برابر دانمارک و صعود به مرحله گروهی یورو 2016 اظهار نظر تمسخر آمیزی را درباره دانمارکی ها بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از dpa، تیم ملی فوتبال سوئد با درخشش زلاتان ابراهیموویچ یکی دیگر از مسافران فرانسه شد و جواز صعود به یورو 2016 را به دست آورد.

سوئد که در دیدار برگشت پلی آف یورو 2016 در خانه دانمارک به میدان رفته بود، به تساوی دو بر دو دست یافت تا در مجموع با نتیجه چهار بر سه جواز صعود به مرحله گروهی یورو 2016 را به دست آورد.

ستاره سوئد در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. او در دیدار رفت هم یک گل به ثمر رساند تا بیشترین سهم را در صعود تیمش داشته باشد.

زلاتان که بازیکن بسیار مغروری است، بعد از پایان بازی اظهار نظری تمسخر آمیز درباره تیم حریف داشت. او گفت: بسیاری بر این باور بودند که دانمارک آخرین ایستگاه من است و بعد از شکست در این دیدار، اعلام بازنشستگی خواهم کرد ولی من موفق و باعث بازنشستگی دانمارک شدم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این دیدار موفق به گلزنی شدم و زمینه‌ساز صعود تیم ملی کشورم به یورو 2016 شدم. لحظات بسیار زیبایی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز