خبرگزاری کار ایران

ویدمار از من خواست خاطرات بازی ایران و استرالیا را یادآوری نکنم

خاکپور: قرارداد آماده باشد، امضا می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۸۸۶

سرمربی تیم ملی امید گفت: ویدمار از من خواست که خاطره بازی ایران و استرالیات را برایش یادآوری نکنم، زیرا می‌گفت آن بازی برای ما زیاد خوب نبوده است.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور پس از ورود تیم امید ایران به تهران در جمع خبرنگاران گفت: اردوی خوبی در امارات داشتیم، طراحی ما برای این اردو انجام دو بازی دوستانه بود و می‌خواستیم با عراق و استرالیا بازی کنیم که عراق بنا به دلایلی از این بازی انصراف داد و ما تمرینات را به گونه‌ای طراحی کردیم که فقط یک بازی داشته باشیم و روز گذشته با استرالیا که با تمامی نفراتش در امارات بود، مسابقه دادیم.

وی ادامه داد: در این بازی در نیمه اول زیاد از نظر سازماندهی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست گرفتیم و بازی یک بر صفر باخته را به مساوی تبدیل کردیم. فرصت گل‌زنی هم داشتیم که با کم‌دقتی بازیکنان از دست رفت.

 

وی درمورد اینکه به اهدافش در امارات رسید یا نه، گفت: هرچه به بازی‌های مقدماتی المپیک نزدیک می‌شویم، هدف‌مان هماهنگی بیش‌تر بازیکنان و ایجاد وحدت تاکتیکی است. بازیکنان ما محک خوبی در این اردو خوردند و هرچه به مسابقات نزدیکتر می‌شویم، کار ما سخت‌تر می‌شود و خوشحالم که کیفیت بازیکنان ما بسیار بالاست.

خاکپور درمورد حضور اعضای شورای شهر در تیم امید گفت: گذشته از حضور دو عضو شورای شهر تهران در این اردو، هر ایرانی که به اردوی ما در امارات می‌آمد باعث دلگرمی ما بود، البته علیرضا دبیر قبل از اینکه شورای شهر باشد، نایب رئیس کمیته المپیک است و هادی ساعی هم یک المپیکی است. من از این دو خواهش کردم در اردوی ما حضور داشته باشند تا برای بازیکنان ما از سختی‌های‌شان برای حضور در المپیک و فضای المپیک صحبت کنند.

سرمربی تیم امید درمورد اینکه قرارداد او با فدراسیون فوتبال آماده شده است، گفت: بنا بر این بود که مشاوران حقوقی فدراسیون و مشاوران حقوقی من در این زمانی که تیم در امارات بود، به توافق برسند و متن قراردادی را آماده کنند. من یک هفته در ایران نخواهم بود، اما بعد از آنکه از سفر برگردم، اگر قرارداد آماده باشد، آن را امضا می‌کنم.

خاکپور درمورد اینکه با ویدمار بازیکن تیم استرالیا روبه‌رو شده و خاطرات مسابقه مقدماتی جام جهانی 1998 را مرور کرده، گفت: بله، در مسابقه دوستانه با استرالیا همدیگر را دیدیم و با هم صحبت گرمی داشتیم، البته او از من خواست که خاطره بازی ایران و استرالیات را برایش یادآوری نکنم، زیرا می‌گفت آن بازی برای ما زیاد خوب نبوده است، البته من خوشحال شدم او را از نزدیک دیدم و یکی از هم‌دوره‌ها من سرمربی تیم امید استرالیا است و من هم سرمربی تیم امید ایران هستم. تجربه خوبی بود.

خاکپور درمورد اینکه کی‌روش بعد از پیروزی مقابل گوآم صحبت از جدایی کرده، گفت: من تمام تمرکزم روی تیم خودم است و اگر صحبتی درمورد تیم امید دارید، در خدمتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز