خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران اخبار اینجا را به ژوزه می‌رسانند

رویانیان: ژوزه هیچ طلبی از ما ندارد!

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۷۹۰

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس باید از ژوزه به دادگاه cas شکایت کنند.

محمد رویانیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان مدیران پرسپولیس باید از مانوئل ژوزه به دادگاه cas شکایت کنند. ما روز اول ژوزه را محکوم کردیم و فیفا به او نامه زد که محکوم شده و اگر مدارکی دارد ارائه دهد. ژوزه مدارکش را به فیفا داد و از ما خواستند مدارک محکم تری ارائه دهیم که ما را عوض کردند و این پرونده 6 ماه رها شد.

وی افزود: در این مدت وکیل ژوزه دنبال پرونده بود اما باشگاه هیچ کاری نکرد. این جریمه حق ما نبود اما به خاطر تعللی که دوستان طی 2 سال گذشته کردند این جریمه شامل حال ما شد. الان هم 10 روز وقت دارند پرونده را از فیفا بخواهند و به دادگاه cas ببرند و بخواهند که جریمه را ببخشند چون ژوزه اصلا از ما طلب ندارد.

وی ادامه داد: ما با ژوزه اختلاف داشتیم و اصلا قرار نبود پول بدهیم و می شود در cas آن 650 هزار دلار جریمه را طبق مدارکی که هست، ندهیم و می ماند آن 312 هزار طلب ژوزه که حتی با مدارکی که هست آن را ندهیم. یک سال برای این موضوع فرصت داریم و کل طلب ژوزه یک میلیارد تومان است و نمی دانم خوردبین 5 میلیارد را از کجا آورده است.

مدیر عامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: پول وینگادا هم 400 هزار دلار بود که از مدیران قبلی بود و من آن را پرداخت کردم و الان هم جریان سازی لازم نیست. ژوزه در 3 مرحله از دستور مدیر عامل باشگاه تمرد کرده و جریمه شده است. من به باشگاه خدمت کردم و الان هم برخی از پیشکسوتان به جای اینکه به خاطر توهین ژوزه از من دفاع کنند سنگ او را به سینه می زنند و حتی برخی از خبرنگاران هم به ژوزه گفته اند که ما رویانیان را محکوم می‌کنیم و حتی اخبار ایران را برای او مخابره می‌کنند.

رویانیان در پایان گفت: من با طاهری دعوا ندارم. این بدهی مربوط به دوران مدیریت من است و به شما تحمیل شده و بدهی های دوران شما هم برای مدیر بعدی می ماند. فردا یک وزیر دیگر می‌آید و یک مدیر جدید برای پرسپولیس می آید و باید بدهی ها را بدهد و این یک روند قانونی است. خود طاهری به محض اینکه سرپرست پرسپولیس شد از صندوق پیشکسوتان پول گرفت و الان به آنها بدهکار است و این عیبی ندارد و درست نیست فرافکنی کنیم و نیاز به تخریب نیست و بحث خیانت نیست. الان هم مرا بخواهند و مدارک را بدهیم و با هم ژوزه را محکوم کنیم. آقای طاهری شما ظرف 6 ماه سه تا مربی عوض کردید. مگر غرامت دایی و درخشان را ندادید؟ ژوزه هم مثل آنهاست و نباید یکدیگر را تخریب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز