خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

میزبانی تیم‌های اول تا چهارم جدول

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۶۳۸

هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 27 آبان ماه در حالی با شش دیدار پیگیری خواهد شد که چهار تیم صدر جدولی در دیدارهای خانگی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، روز چهارشنبه 27 آبان ماه در شهرهای تبریز، زاهدان، گنبد، ورامین، ارومیه و تهران پیگیری می‌شود.

تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، شهرداری تبریز و صالحین ورامین که به ترتیب در رتبه‌های اول تا چهارم قرار دارند، در این هفته میزبان هستند و تنها کاله مازندران که در جایگاه پنجم جدول است، در گنبد میهمان جواهری خواهد بود.

شهرداری ارومیه صدرنشین این رقابت‌ها در هفته هفتم میزبان تیم آرمان ورزشی اردکان است که هم اکنون با 8 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. این مسابقه برای شاگردان جهانگیر سید عباسی سرمربی شهرداری ارومیه فرصتی است تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند هر چند حتی اگر مغلوب نماینده اردکان شوند، در صدر جدول باقی خواهند ماند.

دو تیم ارومیه و اردکان در هفته ششم سه بر یک برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند، اما اردکان یک بازی معوقه با پیکان هم دارد و در پنج دیدار قبلی خود سه پیروزی به دست آورده است که عملکرد قابل قبولی برای نخستین حضور در لیگ برتر والیبال برای آرمان ورزشی محسوب می‌شود.

بانک سرمایه دومین تیم جدول لیگ برتر والیبال در هفته هفتم این رقابت‌ها در خانه والیبال تهران میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان خواهد بود. با توجه به اینکه تیم المهدی در شش هفته گذشته تنها یک برد داشته است، فرصتی مناسبی برای شاگردان مصطفی کارخانه است تا با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول حفظ کنند. بانک سرمایه در هفته ششم مغلوب صالحین ورامین شد. المهدی 5 و بانک سرمایه 12 امتیاز دارند.

سومین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود تا شهرداری این شهر میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها باشد. پیکان در هفته ششم به سختی و در دیداری پنج سته سایپا را شکست داد.

شهرداری تبریز چهار پیروزی در پرونده دارد و این دیدار می‌تواند پنجمین برد این تیم را رقم بزند به شرطی که سرمربی این تیم برای مهار ملی‌پوشان پیکان که تجربه باشگاه‌های جهان را نیز امسال در پرونده کاری خود دارند، برنامه و تاکتیک خوبی داشته باشد.

 

از سوی دیگر پیکان مدافع عنوان قهرمانی برای بهبود جایگاهش در جدول (رتبه هفتم) نیاز به برد در این مسابقه دارد؛ البته پیکان دو دیدار معوقه دارد که یکی از آنها یکشنبه هفته آینده برابر آرمان ورزشی برگزار خواهد شد.

کاله مازندران که با 11 امتیاز در جایگاه پنجم جدول است، در هفته هفتم لیگ برتر والیبال میهمان بازرگانی جواهری در سالن المپیک گنبد است. این مسابقه از نظر جایگاه دو تیم حساس‌ترین مسابقه این هفته خواهد بود. کاله در هفته ششم یک برد بدون تماشاگر را در آمل تجربه کرد، اما جواهری در اردکان مغلوب میزبان شد.

تیم گوهر کویر زاهدان که در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و بازیکنانش تشنه کسب یک پیروزی هستند، در هفته هفتم لیگ برتر در زاهدان میزبان نارنجی‌پوشان سایپا خواهد بود. شاگردان ناصر شهنازی که در هفته ششم بازی برده را سه بر دو به پیکان واگذار کردند این هفته می‌توانند شرایط خود در جدول را با شکست نماینده زاهدان بهبود بخشند.

سایپا در حال حاضر با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه دهم جدول است و شاید این جایگاه در خور تلاش بازیکنان این تیم نباشد. گوهر کویر زاهدان نیز بدون برد و امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی لیگ برتر قرار دارد. سایپا اگر پیروز شود امکان صعود یک پله‌ای در جدول دارد، اما گوهر کویر اگر فاتح دیدار خانگی شود، جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17

شهرداری تبریز - پیکان تهران 

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17

گوهر کویر زاهدان – سایپا تهران  

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17

بازرگانی جواهری گنبد – کاله مازندران  

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17

صالحین ورامین – ثامن الحجج خراسان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17

شهرداری ارومیه – آرمان ورزشی اردکان 

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

بانک سرمایه - آلومینیوم المهدی هرمزگان

جدول لیگ برتر والیبال در ابتدای هفته هفتم نیز به شرح زیر است:

1- شهرداری ارومیه پنج پیروزی و 16 امتیاز

2- بانک سرمایه چهار پیروزی 12 امتیاز

3- شهرداری تبریز چهار پیروزی 11 امتیاز

4- صالحین ورامین چهار پیروزی 11 امتیاز

5- کاله مازندران 3 پیروزی 11 امتیاز

6- بازرگانی جواهری گنبد 3 پیروزی 9 امتیاز

7- پیکان تهران 3 پیروزی 8 امتیاز (دو بازی کمتر)

8- آرمان ورزشی اردکان 3 پیروزی 8امتیاز (یک بازی کمتر)

9- ثامن الحجج خراسان 2 پیروزی 6 امتیاز (یک بازی کمتر)

10- سایپا تهران 2 پیروزی 5 امتیاز

11- آلومینیوم المهدی هرمزگان یک پیروزی 5 امتیاز

12- گوهر کویر زاهدان بدون پیروزی و امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز