خبرگزاری کار ایران

بازیکن ایرانی نشد سراغ خارجی می‌رویم؛

مظلومی: تضمینی برای شکست دوباره فولاد وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۷۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه صد در صد به بازیکن جدید نیاز داریم، گفت: هنوز لیستی به باشگاه ارائه نکرده ام.

 به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من لیستی به باشگاه ارایه نکرده ام چون تیم‌ها در جریان مسابقات هستند و درست نیست اکنون در این زمینه لیستی اعلام کنیم.

مظلومی افزود: در هر حال صد در صد به بازیکن جدید در چند پست نیاز داریم و باشگاه قول همکاری داده تا مشکلات تیم را از نظر بازیکن برطرف کند . اگر بازیکنان داخلی مورد نظر را جلب نکنیم صد در صد سراغ بازیکنان با کیفیت خارجی خواهیم رفت.

وی درباره شرایط این تیم پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان گفت: ما از این تیم شناخت لازم را داریم ولی بازی کردن در اهواز سخت است. در نظر داشته باشید که تیم ما ناقص است ولی بقیه بازیکنان با انگیزه تمرین می‌کنند. در هر صورت باید با این شرایط بسازیم. امیدواریم ملی‌پوشان ما را سالم تحویل بدهند تا در بازی با فولاد از آنها استفاده کنیم.

وی درباره اینکه تا چه اندازه فکر می کند در بازی مجدد برابر فولاد پیروز شوند، بیان کرد: ما دنبال ۳ امتیاز هستیم نه تساوی. اینکه در جام حذفی آنها را بردیم دلیل نمی‌شود که در اهواز از پیش برنده باشیم. در اهواز با حمایت هوادارانی که داریم فقط به دنبال برد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز