خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با گوام؛

آخرین توصیه‌های کی‌روش به ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۰۵

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران پیش از مسابقه با گوام برگزار شد و کی روش آخرین توصیه های فنی را به ملی‌پوشان انجام داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15 امروز (دوشنبه) به وقت محلی، آخرین تمرین خود در گوام را در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی دددو برگزار کرد و ملی‌پوشان ایران آخرین برنامه های کادر فنی برای بازی روز سه شنبه را مرور کردند.

در آغاز این تمرین، بازیکنان به گروه های دو نفره تقسیم شدند و رودروی هم به پاسکاری پرداختند. پس از آن بازیکنان در یک نیمه زمین بدون حضور دروازه بان ها به مرور کارهای تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی روش پرداختند. این در حالی بود که سه دروازه بان حاضر در اردو زیر نظر دن گاسپار تمرین می کردند.

با اضافه شدن این دروازه بان ها به کارهای تیمی، بازی درون تیمی با شبیه سازی بازی فردا در زمین تمرین صورت گرفت تا کادر فنی راحت تر درباره ترکیب بازی تصمیم گیری کند.

پس از تمرین بازیکن ها بدن‌های خود را سرد کردند تا به این ترتیب آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از دیدار برابر گوام هم به پایان برسد.

در ابتدای تمرین امروز خبرنگاران حضور داشتند اما بعد از گذشت 15 دقیقه به دلیل قانون فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در تمرین رسمی قبل از بازی،خبرنگاران و تصویربرداران حاضر، محل تمرین را ترک کردند.

صبح امروز هم ملی پوشان در جلسه فنی تیم شرکت کردند و سرمربی تیم ملی برنامه های خود را برای بازی فردا در حضور بازیکنان تشریح کرد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 فردا (9 صبح به وقت تهران) در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 امارات به مصاف گوام می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز