خبرگزاری کار ایران

با اضافه شدن به تمرینات گروهی بارسلونا

مسی به ال کلاسیکو نزدیک تر شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۳۷۶

لیونل مسی بر علیه زمان در حال حرکت است. در حالیکه بسیاری پیش بینی می کردند که او به ال کلاسیکو نخواهد رسید، با این حال شواهد از این حکایت دارند که او به این بازی خواهد رسید.

لیونل مسی بر علیه زمان در حال حرکت است. در حالیکه بسیاری پیش بینی می کردند که او به ال کلاسیکو نخواهد رسید، با این حال شواهد از این حکایت دارند که فوق ستاره آرژانتینی می تواند حداقل یک نیمه برابر رئال به میدان برود.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه ماه اکتبر، مسی در بازی مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت از ناحیه زانوی چپ شد و پزشکان مدت زمان بهبودی او را دو ماه تشخیص دادند، تردیدها در مورد رسیدن او به ال کلاسیکو نیز قوت گرفتند اما روز گذشته او پس از هفته ها، به کمپ تمرینی بارسلونا رفت و بصورت انفرادی مشغول تمرین شد.

شبکه کواترو و وبسایت نشریه موندودپورتیوو نیز ساعتی پیش گزارش دادند که مسی با وجود پنهان کاری وبسایت باشگاه بارسلونا، امروز به تمرینات گروهی بارسا اضافه شده، به راحتی دویده و حتی اقدام به شوتزنی نیز کرده است. وبسایت بارسلونا در عکس ها و فیلم های تمرین امروز، اقدام به سانسور مسی کرده است.

به ادعای این منابع، زانوی مصدوم مسی در حال جواب دادن است و امیدواری ها به حضور او در مقابل رئال مادرید در حال افزایش.بدین ترتیب اگر مصدومیت دوباره ای در تمرینات به سراع مسی نیاید، باید منتظر حضور او در ال کلاسیکوی 30 آبان در برنابئو باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز