خبرگزاری کار ایران

بازیکنان ما آماده دیدار با گوام هستند؛

کی‌روش: باید 7-8 گل به ترکمنستان می‌زدیم/ اجازه صحبت‌ درباره برخی مسائل را ندارم

سرمربی تیم ملی کشورمان به تماشاگرانی که سید مهدی رحمتی را تشویق می‌کردند واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،‌ کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر ترکمنستان در نشست‌خبری اظهار کرد: این پیروزی را به  تک تک بازیکنان که برابر ترکمنستان نمایش خوبی داشتند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما امروز نتیجه راضی‌کننده‌ای گرفتیم و فوتبالی بین‌اللملی را ارائه دادیم. ما ۹۰ دقیقه حریف را در محوطه جریمه خود تحت‌فشار گذاشتیم و با کمال احترام به بازیکنان ترکمنستان امروز باید با 7-8 گل  به ثمر می‌رساندیم.

کی‌روش متذکر شد: تیم ترکمنستان هم در این دیدار تلاش زیادی کرد اما بازی یکطرفه‌ای را شاهد بودیم که برتری از آن تیم ایران بود.

وی درباره تشویق رحمتی در ورزشگاه آزادی هم گفت: تماشاگران برخی بازی‌ها  علی دایی را هم تشویق می‌کردند چون ما موقعیت‌های زیادی از دست می‌دادیم ولی دایی سال‌هاست از تیم ملی کنارگیری کرده است. مهم 3 امتیاز این بازی بود که کسب کردیم تا صدرنشین شویم.

کی روش در ادامه با اشاره به دیدار با گوام خاطرنشان کرد: بازیکنان ما آماده دیدار با گوام هستند و از روحیه بالایی برخوردارند. امروز برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت نداشتیم اما چون اجازه صحبت‌ درباره برخی مسائل را ندارم و نمی‌توانم دفاعی از بازیکنانم داشته باشم!

وی همچنین تاکید کرد: 5 بازیکن خود را برای دیدار با گوام نداریم اما با اطمینان ادامه می‌دهیم. بازیکنان تیم از اعتماد به نفس کاملی برخوردارند. بازیکنان ما آماده جنگیدن برای تیم ملی هستند.

کد خبر : ۳۲۱۳۳۴