خبرگزاری کار ایران

شکایت خود را ارائه کرده‌ایم؛

کفاشیان: گوامی‌ها می‌خواهند جبران کنند/ کی‌روش می‌تواند در حیطه‌ کاری‌اش مصاحبه کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۳۳۲

رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا،  علی کفاشیان پس از پیروزی بر ترکمنستان در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ملی‌پوشانی که نتوانستند ویزا تهیه کنند، گفت: برخی بازیکنان نتوانستند ویزا تهیه کنند. امیدوارم بتوانیم آنها را با خود به گوام ببریم، هرچند کار سخت است.

کفاشیان ادامه داد:‌ بچه‌ها فرصت خوبی داشتند. به این پیروزی نیاز داشتیم. الان هم فقط باید به گوام فکر کنم.

وی درباره دیدار ایران مقابل گوام گفت: بازی سختی است چراکه گوامی‌ها می‌خواهند نتیجه را جبران کنند. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و ما بتوانیم ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره پیگیری حقوقی فدراسیون فوتبال ایران در این ماجرا بیان کرد: ما شکایت خود را ارائه داده‌ایم اما نمی‌دانم نتیجه‌اش چه خواهد شد.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا غیبت چند بازیکن جای نگرانی را برای تیم ملی ایجاد می‌کند یا نه اظهار کرد: به هر حال ما باید به بازیکنان جوان‌مان فرصت دهیم تا خود را نشان دهند. من مطمئنم آنها می‌توانند برابر گوام موفق شوند.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به سوالی درباره کی‌روش و اینکه که او گفته بدون اجازه کفاشیان صحبت نمی‌کند، گفت: کی‌روش می‌تواند در مسائل و حیطه‌کاری خودش مصاحبه و صحبت کند و هیچ مشکلی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز