خبرگزاری کار ایران

در دیداری معوقه صورت گرفت؛

بانک‌سرمایه برنده دربی بزرگ تهران/ صعود 3 پله‌‌ای شاگردان کارخانه

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۲۸۱

تیم بانک‌سرمایه با پیروزی بر پیکان جایگاه خود را در جدول لیگ برتر والیبال بهبود بخشید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌والیبال، تیم والیبال پیکان پس از بازگشت از یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان، عصر امروز یکشنبه در دیدار معوقه هفته دوم لیگ برتر(یادواره 200 شهید والیبالیست) به مصاف بانک سرمایه در خانه والیبال تهران رفت.

تیم والیبال پیکان که با 12 دوره قهرمانی، عنوان پرافتخارترین تیم شرکت کننده در این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، در این مسابقه سه بر صفر مغلوب بانک سرمایه شد تا در دومین دیدار خود در لیگ برتر امسال، نخستین ناکامی را تجربه کند.

شاگردان مصطفی کارخانه در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا 9 امتیازی شوند.

پیمان اکبری سرمربی پیکان در ابتدای این مسابقه از ترکیب سامان فائزی، فرهاد قائمی، والریو ورمیگلیو، امیر غفور، مجتبی میرزا جانپور، نیکولای نیکولوف و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. تیم بانک سرمایه نیز با ترکیب شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد نظری افشار، لوکاس ژیگادلو و فرهاد ظریف (لیبرو) برابر پیکان حاضر شد.

امیدوار حاتمی نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت. محمد شاهمیری و داود نافعی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. والریو ورمیگلیو در این مسابقه از محمد شاهمیری کارت زرد دریافت کرد. این مسابقه یک هزار و 300 تماشاگر داشت و به مدت یک ساعت و 20 دقیقه نیز طول کشید. تیم والیبال پیکان که عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در پرونده افتخارات خود دارد، امسال به عنوان نماینده قاره آسیا در قهرمانی باشگاه های جهان شرکت کرد و عنوان چهارمی را به دست آورد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در حال حاضر به این شرح است:

1- شهرداری ارومیه 12 امتیاز

2- بانک سرمایه 9 امتیاز

3- شهرداری تبریز 9 امتیاز

4- کاله مازندران 8 امتیاز

5- بازرگانی جواهری 7 امتیاز

6- صالحین ورامین 6 امتیاز

7- آرمان ورزشی اردکان 4 امتیاز (یک بازی کمتر)

8- سایپا 4 امتیاز

9- آلومینیوم المهدی هرمزگان 4 امتیاز

10- پیکان تهران 3 امتیاز (دو بازی کمتر)

11- ثامن الحجج خراسان بدون امتیاز (یک بازی کمتر)

12- گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز