خبرگزاری کار ایران

با رحمتی لجبازی می کنند؛

مظلومی: بازی با گوام تعطیلی 20 روزه نمی خواست/نفهمیدم پرسپولیس چطور گل زد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وقفه های مداوم در لیگ برتر گفت: لزومی نداشت برای بازی با گوام 20 روز لیگ را تعطیل کنند. تیم ملی اگر شب مسابقه هم جمع شود، 5 گل به گوام می زند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود : این وقفه های پیاپی روی همه تیم‌ها تاثیر منفی می‌گذارد. وقتی در 7-8 روز چند بازی انجام می‌دهیم به بازیکنان هم آسیب می‌زند و به یک باره به تعطیلی 20 روزه می‌رویم. االبته باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت اما تعطیلی لیگ خیلی سخت است و بازیکنان را تمرین‌زده می‌کند. 3 بازیکن ما به تیم امید رفتند و 2 نفر بزرگسالان. در مجموع 5 یار اصلی خود را نداریم و 3 روز قبل از مسابقه هم آنها را به ما تحویل می‌دهند. کار سختی است که تیم را دوباره آماده کنیم و این در شرایطی است که مردم هم از ما انتظار دارند.

وی تاکید کرد: هیچ همکاری با باشگاه‌ها انجام نمی‌شود و هوای تیم‌ها را ندارند. بازی با گوآم 20 روز تعطیلی نمی‌خواهد؟! شب مسابقه هم تیم را به اردو ببریم 4-5 گل به گوام می‌زنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه شما مربی رحمتی هستید و برای نبود او در تیم ملی چه نظری دارید، گفت: تمام مربیان و کارشناسان می‌گویند که رحمتی بهترین دروازه‌بان ایران بوده و جایش در تیم ملی خالی است. او از لحاظ اخلاقی هم شرایط بسیار خوبی دارد و تعجب می‌کنم که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود. فکر می‌کنم در این میان لجبازی وجود دارد و کی‌روش خودش بهتر می‌داند. امیدوارم او روزی برگردد. هر بازیکنی اشتباه می‌کند و ما مربیان به عنوان معلم باید آنها را راهنمایی کنیم.

مظلومی در مورد پیروزی مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی گفت: بازی خوبی با فولاد داشتیم. دقیقه 3 گل خوردیم اما بازیکنان خیلی زود خودشان را پیدا کردند و در همان 20 دقیقه اول 2 گل زدیم و با آرامش بیشتری کردیم. از بازیکنان و هواداران هم تشکر می‌کنم که وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند.

وی در مورد دربی 81 تیم های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد:‌خوشحالم که بازی خوبی را در دربی شاهد بودیم و همه راضی بودند. از لحاظ فرهنگی هم کارهای خوبی صورت گرفت و جا دارد تشکر کنم. ما با داشته‌های مان توانستیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که شما تیم‌تان هجومی است اما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس این طور نبودید،‌ گفت: شرایط بازی به گونه‌ای شد که آن تعویض‌ها را انجام دهیم. پرسپولیس رو به بازی مستقیم آورد و بازی را از ما گرفت. مدافع اضافه کردیم که کنترل کنیم و موفق بودیم. کریمی جوان را هم برای ضد حمله آوردیم اگر روی پاس‌های آخر دقت می کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در دقایق پایانی بنگر هم از خط دفاع به حمله آنها آمد و ما دیگر تعویض نداشتیم که آنها را کنترل کنیم. توپ آخر هم نفهمیدیم چگونه وارد دروازه شد.

کد خبر : ۳۱۹۶۶۹