خبرگزاری کار ایران

پیشرفت فوتسال‌بانوان ما فوق‌العاده بوده؛

شمسایی: دنبال جبران ناکامی تاسیسات‌‌‌ام نه مرد سال آسیا/خدا کند بهترین بازیکن ایرانی باشد

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی تاکید کرد اصلا به کسب عنوان مرد سال فوتسال آسیا فکر نمی‌کند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال و فوتسال آسیا اظهار داشت: فقط شنیده‌ام بهترین‌های سال فوتسال آسیا 8 آذر معرفی می‌شوند. من اصلا به کسب عنوان مرد سال آسیا فکر نمی‌کنم و خبر خاصی هم در این رابطه ندارم. من فقط به قهرمانی تاسیسات‌دریایی در آسیا فکر می‌کردم و خدا را شکر به آن رسیدیم.

وی افزود: خدارا شکر من از این عناوین زیاد به دست آورده‌ام و چند بار مرد سال آسیا و چندین بار بهترین گلزن آسیا شده ام اما الان فقط دنبال نتیجه تیمی بودم که قهرمان باشگاه‌های آسیا شدیم. الان هم هر کسی بهترین بازیکن آسیا شود برایم مهم نیست.

شمسایی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از فوتسال دل‌زده شده، گفت: نه؛ دل‌زده نیستم و بی‌انگیزه هم نشده‌ام. من معتقدم هر روز باید بهتر باشیم و همیشه بهترین باشیم و چیزی که برایم اهمیت داشت این بود که بعد از چند سال ناکامی باید قهرمان آسیا می‌شدیم که شدیم. الان تیمم در لیگ‌برتر 2 هفته است نتیجه نگرفته و دنبال این هستم که جبران کنیم. تمام انگیزه‌ام این است که تیمم بهتر شود.

وی افزود: کسب عناوینی مثل مرد سال آسیا خیلی خوب است. اینکه فردی صاحب رتبه شود خیلی مهم است اما من این افتخارات را دیده‌ام و همیشه لطف خدا شامل حالم شده است. خیلی حس قشنگی است که جایزه انفرادی بگیری اما تک تک بچه‌های تاسیسات که قهرمان آسیا شده‌اند باید جایزه بهترین بازیکن آسیا را بگیرند چون باعث افتخار شدند. خدا کند بهترین بازیکن آسیا از ایران باشد و حق بچه‌های تاسیسات بود چون قهرمان آسیا شدند.

شمسایی در پایان درباره فوتسال بانوان ایران گفت: فوتسال در رگ و ریشه ما ایرانی‌ها است و همه مردم در سالن‌ها فوتسال بازی می‌کنند. باید بیشترین تقدیر و تشکر از بانوان فوتسال ایران شود. هم باید به آنها پاداش داده شود و هم حمایت شوند تا در سطح دنیا موفق شوند. پیشرفت فوتسال بانوان ما فوق‌العاده بوده و باید حمایت شوند.

کد خبر : ۳۱۸۹۴۲