خبرگزاری کار ایران

کمیته‌انضباطی اعلام کرد؛

مهلت یک هفته‌ای فدراسیون به تیم والیبال ارتعاشات‌صنعتی

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۶۶۱

کمیته انضباطی به باشگاه ارتعاشات‌صنعتی برای پرداخت مطالبات سال‌گذشته به بازیکنان خود یک مهلت یک هفته‌ای داد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌والیبال، پرداخت‌نکردن مطالبات بازیکنان تیم ارتعاشات‌صنعتی از سوی باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران و این شرکت در جلسه امروز کمیته‌انضباطی که با شرکت اعضای این کمیته، نمایندگان وزارت ورزش و علیرضا دریابیگی سرپرست تیم ارتعاشات به نمایندگی از اعضای این تیم و با حضور وکیل و نماینده مدیر عامل شرکت ارتعاشات صنعتی ایران برگزار شد.

در این جلسه دریابیگی اظهار داشت: باشگاه ارتعاشات‌صنعتی سال 93 تفاهم نامه‌ای با فدراسیون‌والیبال امضا کرد که برای مدت 3 سال به عنوان حامی مالی تیم والیبال نوجوانان از این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ‌برتر حمایت کند.

تیم ملی والیبال نوجوانان در لیگ‌برتر سال 93 با نام ارتعاشات‌صنعتی ایران شرکت کرد. علی رغم اینکه این تیم با یک ششم هزینه تیم‌های دیگر راهی لیگ‌برتر شد و بسیاری از هزینه و امکانات از سوی فدراسیون‌والیبال برای سرمایه‌گذاری روی نوجوانان والیبال کشور تامین شد و این حضور نوجوانان با نام ارتعاشات‌صنعتی از سوی رسانه‌ها و علاقه‌مندان والیبال مورد توجه و تشویق قرار گرفت اما شرکت و باشگاه ارتعاشات‌صنعتی با وجود این حمایت و تبلیغات رسانه‌ای مناسب تا کنون به تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادرفنی این تیم عمل نکرده است.

در ادامه دلیری وکیل این باشگاه توضیحاتی را در این‌خصوص اظهار کرد که مورد قبول اعضای کمیته انضباطی قرار نگرفت.

در پایان همه اعضای کمیته‌انضباطی به همراه نمایندگان وزارت‌ورزش به اتفاق رأی به محکومیت این باشگاه و تسویه‌حساب کامل با بازیکنان و کادر فنی این تیم دادند و کمیته‌انضباطی به این شرکت مهلت یک هفته‌ای داد تا بتواند به سرعت اقدام به تسویه‌حساب مالی کامل با اعضای این تیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز