خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر والیبال در ایستگاه‌چهارم؛

جدال صدرنشین و قعرنشین در زاهدان/ دربی سرمایه با سایپا در خانه والیبال

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۵۵۷

هفته چهارم لیگ‌برتر والیبال در حالی چهارشنبه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که شاهد جدال صدرنشین‌ها با قعرنشین‌های جدول خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، هفته‌چهارم لیگ‌برتر والیبال عصر چهارشنبه در شهرهای اردکان، تهران، بندرعباس، زاهدان و ورامین برگزار می‌شود، در حالیکه پیکان‌تهران این هفته استراحت می‌کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که تنها تیم 9 امتیازی و صدرنشین لیگ‌برتر است به مصاف گوهر کویر زاهدان در سالن استانداری زاهدان می‌رود. گوهر در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و در اصل این مسابقه، جدال صدرنشین و قعرنشین خواهد بود.

زاهدانی‌ها در هفته دوم در تنها دیدار خانگی مغلوب شهرداری‌تبریز شدند و شاگردان اصغر نایینی برای فرار از انتهای جدول نیاز به یک پیروزی دارند و چه بهتر این برد در خانه باشد اما از سوی دیگر ارومیه برای تداوم صدرنشینی باید به پیروزی‌های خود تداوم بخشد و تیم گوهر کویر بهترین فرصت برای استفاده از بازیکنان ذخیره و استراحت‌دادن به بازیکنان اصلی این تیم است.

تیم والیبال بانک‌سرمایه در سومین مسابقه خود در خانه والیبال‌تهران به مصاف سایپا می‌رود. خانه والیبال برای هر 2 تیم حکم دیدار خانگی دارد اما در این مسابقه نارنجی‌پوشان میزبان هستند. بانک‌سرمایه در هفته سوم نخستین پیروزی خود را کسب کرد و سایپا نیز مغلوب ارومیه شد، به همین دلیل شرایط از نظر روحی و روانی به سود بانک سرمایه است. حال باید دید ناصر شهنازی چه تاکتیکی برای مبارزه با شاگردان مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه تدارک دیده است. نارنجی‌پوشان در جایگاه پنجم جدول هستند و بانک‌سرمایه در رتبه هفتم و از این نظر زیاد تفاوتی بین آنان نیست.

سالن فجر بندرعباس میزبان سومین دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال خواهد بود تا دو تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان و شهرداری‌تبریز به مصاف یکدیگر بروند. شهرداری‌تبریز در جایگاه سوم و آلومینیوم المهدی در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. نماینده هرمزگان از آمل و شهرداری‌تبریز نیز از شهر خود به بندرعباس می آیند بنابر این دو تیم خستگی سفر طولانی بعد از هفته سوم لیگ برتر را خواهند داشت اما نماینده هرمزگان به شرایط میزبانی برای کسب دومین برد خود امید زیادی دارد، زیرا در هفته دوم در دیدار خانگی موفق به شکست نماینده اردکان شده بود.

یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم جدال تیم‌های دوم و دهم جدول است که در اردکان برگزار می‌شود تا آرمان این شهر در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان کاله‌مازندران تیم دوم جدول باشد. کاله با 7 امتیاز در جایگاه دوم است و اردکان با 2 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. تنها برد اردکان در هفته نخست در دیدار خانگی برابر متین به دست آمده و بعد از 2 هفته دوری تیم آرمان اردکان دوباره در خانه به مصاف حریف قدرتمندی مانند کاله مازندران می‌رود که بهروز عطایی با تجربه هدایت آن را بر عهده دارد.

متین‌ورامین در هفته چهارم در سالن شهید گل عباسی به مصاف جواهری‌گنبد می‌رود. عظیم جزیده سرمربی بازرگانی معتقد است این تیم شگفتی‌ساز لیگ‌برتر خواهد بود، بنابراین انتظار پیروزی شاگردانش را در ورامین خواهد داشت.

بازرگانی با 7 امتیاز در جایگاه‌چهارم جدول است و متین با 3 امتیاز در جایگاه هشتم، در حال حاضر 3 تیم 7 امتیازی هستند(کاله، شهرداری‌تبریز و نماینده گنبد) و اگر جواهری‌گنبد مغلوب متین شود، از کورس رقابت با این تیم‌ها خارج می‌شود و این نکته‌ای است که باعث انگیزه بازیکنان گنبدی برای حفظ جایگاهشان خواهد شد.

تیم والیبال پیکان در این هفته استراحت دارد و به همین دلیل مسابقه این تیم با ثامن الحجج خراسان در سالن مهران‌مشهد برگزار نمی‌شود.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر به قرار زیر است:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16:30

آرمان ورزشی اردکان – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

سایپا تهران – بانک سرمایه

بندرعباس، سالن فجر، ساعت 17

آلومینیم المهدی هرمزگان – شهرداری تبریز

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17

گوهر کویر زاهدان – شهرداری ارومیه

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17

متین صالحین ورامین – بازرگانی جواهری گنبد

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در ابتدای هفته چهارم به قرار زیر است:

1- شهرداری ارومیه 9 امتیاز

2- کاله مازندران 7 امتیاز

3- شهرداری تبریز 7 امتیاز

4- بازرگانی جواهری 7 امتیاز

5- سایپا 4 امتیاز

6- پیکان تهران 3 امتیاز (دو بازی کمتر)

7- بانک سرمایه 3 امتیاز (یک بازی کمتر)

8- متین صالحین ورامین 3 امتیاز

9- آلومینیوم المهدی هرمزگان 3 امتیاز

10- آرمان ورزش اردکان 2 امتیاز (یک بازی کمتر)

11- ثامن الحجج خراسان بدون امتیاز

12- گوهر کویر زاهدان بدون امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز