خبرگزاری کار ایران

فوتسال به ذلت کشیده شده؛

تازه‌ترین انتقادات شمس از وضعیت فوتسال ایران/ ناظم‌الشریعه باید سوپرمن باشد!

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۱۹۶

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این رشته ورزشی به ذلت کشیده شده، گفت: ناظم الشریعه وارث خدمات خسوس به فوتسال ماست!

به گزارش ایلنا، حسین شمس که در شبکه ورزش سخن می‌گفت، در تازه‌ترین انتقاداتش نسبت به وضعیت فوتسال ایران و تیم ملی، اظهار داشت: پیش از این تمام تیم‌های ملی دست استاد خسوس بود ولی حالا همین شرایط به ناظم الشریعه ارث رسیده است! واقعا سوپرمن می‌خواهد تا تمام رده‌های تیم ملی را کنترل کند!

وی با بیان اینکه از ناظم الشریعه در جایگاه حقوقی سرمربی تیم ملی فوتسال حمایت می‌کند، گفت: هر فردی سرمربی تیم ملی باشد وظیفه داریم که از او حمایت کنیم. زمان خسوس هم همه طرفدار او بودند و حمایت می‌کردند ولی آیا ناظم الشریعه گزینه اصلح بود؟ آیا تعداد زیادی از مربیان جوان و غیر جوان جلوتر از آقای ناظم الشریعه برای سرمربیگری تیم ملی نبودند؟ واقعا ایشان بر اساس چه معیاری انتخاب شد؟

شمس با بیان اینکه با وی برای سرمربیگری تیم ملی صحبت نشده بود، تاکید کرد: من چندین بار برای حضور در تیم ملی اظهار علاقه کرده بودم ولی نمی‌دانم علی کفاشیان چه «پدرکشتگی» با من دارد که غیر قابل حل است. البته اگر به من هم پیشنهاد می‌دادند، قبول نمی‌کردم چون وقتی با سرمربی قرارداد نمی‌بندند او روی هوا است.

سرمربی پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: البته ناظم الشریعه هم به حق استعفا کرد. ما توقع داشتیم تا زمانی که قراردادش امضا نشده، کارش را شروع نکند. استعفای ناظم الشریعه صرفا برای قراردادش بود. البته مسائل دیگری را هم عنوان کردند که تکذیب شد و به قول معروف بازی «کی بود، کی بود، من نبودم»را  در آوردند.

وی ادامه داد: من مطمئنم که با کادر فنی تیم ملی قرارداد نمی بندند. اگر نتایج تیم ملی در گرندپری برزیل موجه باشد، با سرمربی تیم ملی قرارداد بسته خواهد شد. البته ناظم الشریعه خودش اشتباه کرد و نباید تا زمانی که قرارداد نبسته بود، کارش را شروع می کرد. من به او گفتم تا زمانی که قرارداد نبستی، سر تمرین نرو ولی چون جوان بود و دوست داشت در تیم ملی کار کند، این شرایط را قبول کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره همگروهی ایران با کلمبیا در گرندپری برزیل که از آن به عنوان گربه سیاه فوتسال ایران یاد می‌شود، گفت: کلمبیا حریف سختی نیست. من از الان می‌گویم که کلمبیا محلی از اعراب ندارد و مقابل فوتسال ایران حرفی برای گفتن ندارد. البته فوتسال را آن‌قدر به ذلت کشانده‌اند که باید برای قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا «هورا» بکشیم.

شمس با انتقاد از عملکرد کمیته فوتسال و برگزاری مسابقات لیگ هم تاکید کرد: مسابقات لیگ نامنظم برگزار می‌شود و اتفاقات زیادی در آن رخ می‌دهد. متاسفانه رئیس کمیته فوتسال را از بیرون آورده‌اند و ایشان چسبیده به فوتسال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز