خبرگزاری کار ایران

والیبال جام باشگاه‌های جهان؛

ساداکروزیرو برزیل قهرمان شد/ پیکان روی سکو نرفت

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۹۳

تیم والیبال ساداکروزیو با پیروزی مقابل زنیت کازان روسیه عنوان قهرمانی یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، دیدار نهایی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های جهان را تیم‌های زنیت کازان روسیه و ساداکروزیرو برزیل برگزار کردند که در پایان تیم ساداکروزیرو میزبان مسابقات برابر قهرمان اروپا 3 بر یک به پیروزی رسید تا قهرمانی سال 2013 خود را دوباره تکرار کند.

تیم پرمهره زنیت کازان تنها در ست دوم این دیدار 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 ، 27 بر 25 و 25 بر 21 مغلوب ساداکروزیرو شدند تا به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کند.

در بازی رده بندی نیز تیم پیکان برابر یو پی سی ان آرژانتین 3 بر 2 شکست خورد تا شانس قرار گرفتن روی سکوی سوم را از دست بدهد. شاگردان پیمان اکبری در ست‌های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20 ، 25 بر 23 و 16 بر 14 مغلوب حریف خود شدند تا به عنوان چهارمی این رقابت‌ها اکتفا کنند.

رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها و میزان پاداش‌ها به شرح زیر است:

۱- ساداکروزیرو برزیل قهرمان و پاداش ۸۰ هزار دلاری

۲- زنیت کازان روسیه نایب قهرمان و پاداش ۵۵ هزار دلاری

۳- یوپی سی ان آرژانتین مقام سوم و پاداش ۴۰ هزار دلاری

۴- پیکان تهران مقام چهارم و پاداش ۱۵ هزار دلاری

۵- کاپیتانس دآرسیبوی پورتوریکو و الاهلی مصر پنجم مشترک و پنج هزار دلار جایزه هر تیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز