خبرگزاری کار ایران

لیگ‌‌جزیره در ایستگاه‌یازدهم؛

چلسی یک - لیورپول 3؛ تحقیر آقای‌خاص مقابل کلوپ/ آبی‌های لندنی در برزخ!

asdasd
کد خبر : ۳۱۸۰۰۶

چلسی ششمین شکست فصل را هم متحمل شد تا مورینیو و تیمش در برزخی عجیب گرفتار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نخستین دیدار از هفته یازدهم لیگ‌برتر انگلیس، تیم‌های چلسی و لیورپول از ساعت 16:15 در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند قرمزهای انفیلد با هدایت یورگن کلوپ آلمانی فتح بزرگی را مقابل شاگردان خوزه مورینیو کسب کردند تا اوضاع خود را در جدول بهبود ببخشند.

ترکیب چلسی: بگوویچ، زوما، کیهیل، تری، آسپلیکوئتا، میکل، رامیرس، ویلیان، اسکار، هازارد، کاستا

ترکیب‌ لیورپول: مینیوله، کلاین، اسکرتل، ساخو، موره نو، لوکاس، جان، میلنر، لالانا، کوتینیو، فیرمینو

در این دیدار دقیقه 4 رامیرس که با تازگی قراردادش را تمدید کرده خیلی زود آبی‌های لندنی را پیش انداخت تا استمفوردبریج به احترام او قیام کند.

دقیقه 45 فیلیپ کوتینیو شادی لندنی‌ها برهم زد تا بازی را به تساوی بکشد و کلوپ کنار زمین خوشحالی خاص خود را این بار به آقای خاص نشان دهد.

دقیقه 74 کوتینیو یک بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا این باز قرمزها در خانه لندنی‌ها پیش بیفتند.

دقیقه 83 کریستین بنتکه که روی نوار گلزنی برای انفیلدی‌ها افتاده هم برای تیمش گل سوم را زد تا تیره روزی‌های مورینیو را بیش از پیش کند.

لیورپول با این پیروزی 17 امتیازی شد تا به رده هفتم جدول صعود کند و چلسی هم با همان 11 امتیاز فعلا پانزدهم جدول است و برای بقا باید بجنگد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز