خبرگزاری کار ایران

ترکی عادلانه قضاوت کرد؛

رضایی: جسارت بازیکنان دربی را زیبا کرد/ نتیجه عادلانه بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۹۸۸

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی 81 نسبت به دربی های قبل شاهد نمایش بهتری بودیم چون بازیکنان با جسارت بیشتری بازی کردند.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دربی 81 بازی خوبی بود و نسبت به دربی های قبلی کیفیت بالایی داشت و صحنه های زیادی روی دروازه ها خلق شد چون بازیکنان جسورتر بازی کردند و بازی را تحت الشعاع نتیجه قرار ندادند. بازیکنان جسور و با جرات بازی کردند و همین مسئله باعث شد تا شاهد فوتبال باکیفت و سرعتی از هر دو تیم باشیم.

وی افزود: فکر می‌کنم نتیجه دربی عادلانه بود. با توجه به اینکه پرسپولیس در نیمه اول موقعیت های تک به تک داشت و استفاده نکرد و استقلال بعد از زدن گل به لاک دفاعی رفت تا حدودی تساوی عادلانه بود. حق پرسپولیس بود که یک گل بزند اما فوتبال همیشه اینطور نیست که نتیجه عادلانه باشد. فکر می کنم نتیجه مساوی برای دربی 81 دور از ذهن نبود.

مدافع سابق پرسپولیس ادامه داد: پرویز مظلومی بعد از دربی گفته بود که محسن ترکی بازی را برای پرسپولیسی ها درآورده است. این نظر ایشان است و در این باره قضاوت نمی‌کنم. به هر حال نظرش را گفته و قابل احترام است اما در طول بازی ترکی سوتی نزد که به نفع تیمی باشد و خیلی عادلانه و کم اشتباه قضاوت کرد.

رضایی در پایان گفت: جو دربی خیلی خوب بود و احترام خاصی هم به هادی نوروزی گذاشتند و تماشاگران نشان دادند علی رغم کری خوانی‌های معمول وقتی لازم باشد کنار هم و یار و یاور هم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز