خبرگزاری کار ایران

گروسی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد؛

مشخص‌شدن سهم عوامل واگذار نشدن سرخابی‌ها/ مسئولان جواب قانع کننده ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۹۳۱

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از واگذار نشدن سرخابی ها به بخش خصوصی گفت: باید سهم مقصران از وزیر ورزش گرفته تا سازمان خصوصی سازی مشخص شود.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: به نظر من در واگذار نشدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وزارت ورزش به تنهایی مقصر نیست و سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد هم در این زمینه برخورد مسئولانه ای نداشتند و باید سهم هر بخش در اجرایی نشدن قانون خصوصی سازی مجلس در واگذاری سرخابی‌ها مشخص شود.

گروسی تصریح کرد: اعقاد دارم هر سه بخش وزارت ورزش، اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه شیوه مناسبی نداشتند و نگاه آنها به این واگذاری نگاه به یک بنگاه و مجموعه تجاری بود در حالی‌که این شیوه در واگذاری باشگاه‌ها درست و منطقی نیست .

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش با بیان اینکه متاسفانه مسئولان دولتی و سازمان خصوصی سازی پاسخگوی مجلس نیستند، گفت: این آقایان باید پاسخ بدهند که چه افراد و مسئولانی مخالف واگذار شدن این دو باشگاه هستند و این طفره رفتن از قانون از کجا نشات می گیرد. بنده بارها از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی وقت ملاقات خواستم تا این موضوع را پیگیری کنم ولی هیچ مقامی پاسخگو نیست و جواب قانع کننده‌ای ندارند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش با بیان اینکه راهکارهای متنوعی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود دارد، گفت: این شیوه واگذاری یعنی فروختن این دو باشگاه به بالاترین رقم پیشنهادی، شیوه مناسبی نیست. یکی از راهکارها می تواند واگذاری 50درصد سهام به هواداران و 50 درصد به سازمان‌ها باشد تا به جای بخش تبلیغات در این زمینه هزینه کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را تنها راهکار خروج این دو تیم از بحران‌های مالی و رسیدن به ثبات تیمداری عنوان کرد و افزود: در صورتی که واگذاری به درستی صورت گیرد مشکلات این دو باشگاه در بخش تامین منابع و ثبات درآمدزایی مرتفع خواهد شد و می‌توان امیدوار بود که پس از چند سال این دو باشگاه پرطرفدار به جایگاه واقعی خود دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز