خبرگزاری کار ایران

شاهرخ شهنازی مطرح کرد؛

بررسی استعفای شجاعی به نظر وزیر ورزش موکول شد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۴۱

بررسی استعفای خزانه دار کمیته ملی المپیک به پس از اخذ نظر مشورتی وزیر ورزش و جوانان موکول شده است.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی در این باره گفت: نتایج استعفای محمدعلی شجاعی پس از اخذ نظر مشورتی وزیر ورزش و جوانان در نشست بعدی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام می شود.

شهنازی به یکی دیگر از مصوبات این نشست اشاره کرد و افزود: با توجه به موفقیت کاروان ورزش کشورمان در دوره گذشته بازی‌های ساحلی(پوکت -تایلند) و اهمیت این بازی ها که بعد از بازی‌های المپیک ریو در سال 2016 برگزار می شود،تصمیم گرفته شد تا در این دوره با ظرفیت کامل و بصورت کیفی در صورت تامین اعتبارات حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: همچنین شرح وظایف ناظرین کمیته ملی المپیک برای بازی‌های المپیک ریو به تصویب رسید و انتخاب ناظرین رشته های ورزشی نیز به نشست بعدی موکول شد.

محمدعلی شجاعی خزانه دار کمیته ملی المپیک چهارشنبه گذشته و 13 روز مانده به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان از سمت خود در کمیته ملی المپیک استعفا کرد تا همچنان به عنوان ریاست این فدراسیون به فعالیت خود ادامه دهد.

شجاعی که در انتخابات کمیته ملی المپیک (30 دی 1392) به عنوان خزانه دار این نهاد انتخاب شد و همزمان با آن ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان را بر عهده داشت به علت دو شغله بودن باید از یکی از این دو سمت کناره گیری می کرد.

در همین راستا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ایی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای خزانه دار کمیته ملی المپیک،گفت که رفتار محمدعلی شجاعی توهین به نامزدهای انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان بوده و بهتر بود وی زودتر این تصمیم را می گرفت . هرچند که این استعفا را باید کمیته ملی المپیک قبول کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز