خبرگزاری کار ایران

با تایید عملکرد داوران‌ایرانی؛

اصفهانیان: ترکی به خوبی از عهده قضاوت دربی بازی درآمد/ امیدوارم خرید بی‌سیم نهایی شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۸۰۵

رئیس کمیته‌داوران فدراسیون‌فوتبال گفت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در دربی 81 شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت محسن ترکی در دربی 81 اظهار داشت: با توجه به اینکه محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به خوبی از عهده قضاوت بازی درآمد.

وی ادامه داد: البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.

رییس کمیته داوران افزود: البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه ای را به وجود آورده بودند.

وی درباره اعلام‌نظرهای برخی از اعضای جامعه داوری مبنی بر انتخاب داوران خارجی برای این دیدار گفت: داوری کشورمان در سطحی قرار دارد که کشورهای دیگر برای برخی دیدارهای حساس خود از داوران ایرانی استفاده می‌کنند و با توجه به این شرایط اگر از داشته‌های خود استفاده نکنیم در واقع مقابل AFC و FIFA اعتبار داوری‌مان را خدشه‌دار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تیم داوری دیدار روز گذشته بسیار خوبی عمل کرد و این عملکرد تاکیدی بر نیاز به حمایت بیشتر از داوری کشورمان بود. بطوری‌که تیم داوری دیدار استقلال و پرسپولیس از بی‌سیم ارتباطی تیم داوری فغانی استفاده کردند و پس از پایان بازی در گفت‌وگو با بنده تاکید زیادی در تاثیرگذاری وجود بی‌سیم در قضاوت داوری داشتند.

اصفهانیان تاکید کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر موضوع خرید بی سیم نهایی شود و داوران کشورمان بتوانند در قضاوت‌های خود از این ارتباط بهره‌مند شوند. در واقع این مورد یکی از موارد حمایت از داوری محسوب می‌شود و به این طریق می‌توان عملکرهای خوبی مانند روز گذشته را بیشتر شاهد باشیم تا ادامه این عملکرد خوب پاسخ دیگری برای طرفداران استفاده از داوران خارجی برای دیدارهای داخلی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز