خبرگزاری کار ایران

مظلومی بهترین تعویض ها را انجام داد؛

صالح: پرسپولیس تا صبح حمله می کرد، گلزن نبود/ بعد از وقت قانونی گل خوردیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۷۳۱

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر بازی مستقیم پرسپولیس تا صبح هم ادامه داشت با آرایش دفاعی استقلال آنها قادر به گلزنی نبودند و گل پرسپولیس بعد از پایان بازی به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید صالح که پس از تساوی یک بر یک در دربی 81 سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: من به عملکرد خط دفاع و دروازه بان استقلال نمره قبولی می دهم و با آرایشی که در دفاع داشتیم، اگر پرسپولیس تا صبح هم حمله می کرد، توان باز کردن دروازه استقلال را نداشت. 

صالح افزود: ما بعد از اتمام وقت های قانونی و اضافی مسابقه گل تساوی را دریافت کردیم و به نظر من گل پرسپولیس روی یک حادثه بود تا کار تیمی. 

وی افزود: تعویض های مظلومی کاملا دقیق و حساب شده و مطابق جریان بازی انجام شد و اگر بازیکنان تیم در برخی جزئیات دقت می کردند، برنده این دربی ما بودیم. 

مربی استقلال با بیان اینکه دفاع استقلال روند رو به رشدی داشته و این را در دیدار مقابل سپاهان هم ثابت کردیم، افزود: مدافعین باتجربه و بلند قامت استقلال در کنار رحمتی ترکیب مطمئنی را تشکیل داده بود که می توانست دقایق پایانی را هم اداره کند ولی در لحظات حساسی برد را با تساوی عوض کردیم. 

صالح با بیان اینکه به دفاع استقلال نقد دارم افزود: دفاع استقلال در کار انتقال بازی از دفاع به حمله جای نقد دارد جایی که مهاجمان سرعتی ما خوب تغذیه نشدند وگرنه می توانستند در ضد حملات از باز بودن دفاع پرسپولیس بهتر استفاده کنند و به گل های بیشتری دست یابند.

وی که میهمان حضوری شبکه ورزش بود با اشاره به ارسال های بلند و بازی مستقیم تیم پرسپولیس برای زدن گل تساوی گفت: تیم ما به گونه ای بازی کرد که پرسپولیس به بازی مستقیم روی بیاورد و کمترین زمان را برای انتقال توپ صرف کنند. با این شیوه پرسپولیس عملا خط میانی خود را از جریان بازی خارج کرد و تیم ما روی این تاکتیک پرسپولیس برنامه مناسبی داشت و بازی به شیوه دلخواه ما پیش می رفت ولی به نظر من پرسپولیس روی یک حادثه و بعد از پایان وقت های قانونی به گل رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز