خبرگزاری کار ایران

۳ بر صفر می بریم؛

راد: استقلال شانسی برای پیروزی ندارد/ به ورزشگاه می‌روم تا شیرهای تیمم را تشویق کنم

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۳۴۶

بازیگر سینمای کشورمان گفت: پرسپولیس 3 سال اخیر هیچ‌وقت مثل الان این‌قدر خوب نبوده است.

سعید راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرایط پرسپولیس در آستانه دربی عالی است و هیچ‌وقت 3 سال اخیر تیم به اندازه الان آماده نبوده است. پرسپولیس 3 هفته اخیر همان تیم هجومی شده که من دوستش دارم و حتما برای تشویق شیرهای تیمم به ورزشگاه می‌روم.

وی افزود: پرسپولیس الان بازیکنان خوبی مثل طارمی و بنگر دارد و همه بچه‌های تیم شیر هستند. جای هادی نوروزی این بازی واقعا خالی است چون هادی غرور پرسپولیس بود و یک‌جورهایی نشان داد آدم‌ها بی‌خودی محبوب نمی‌شوند. امیدوارم روحش شاد باشد.

وی ادامه داد: الان هر 2 تیم در اوج هستند و امیدوارم پرسپولیس در این بازی موفق باشد چون شرایط بردن استقلال را دارد. پرسپولیس اگر مشکلات شروع فصل را نداشت با 10- 12 امتیاز اختلاف الان صدرنشین جدول بود. متاسفانه مشکلات اجازه نداد در آزادی برد داشته باشیم و پایین جدول بودیم اما الان دارد مدعی می شود و می‌توان به این تیم تکیه کرد.

بازیگر سینمای ایران در پاسخ به این سوال که آیا برای استقلال شانس برد قائل هستید یا نه، اظهار داشت: وقتی از یک پرسپولیسی چنین سوالی می‌پرسید سوال مشکلی است . هر 2 تیم الان در اوج هستند اما به عنوان یک پرسپولیسی صددرصد می‌گویم ما می‌بریم چون پرسپولیس امتیاز بیشتری برای برد دارد و استقلال شانسی ندارد. من می‌گویم پرسپولیس 3 بر صفر می‌برد و لیاقت این برد را دارد و حقش هم هست.

راد در پایان گفت: حق پرسپولیس برد است چون در گذشته هم ثابت کرده تیم بزرگی است و 10 نفره در 10 دقیقه 3 گل به استقلال زد و بازی را برد. پرسپولیس وقتی جلو می‌افتد نباید دفاعی کار کند و این مسئله را به خود برانکو هم گفتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز