خبرگزاری کار ایران

والیبال باشگاه‌های جهان- برزیل؛

تیم پیکان مقابل‌الاهلی مصر به برتری رسید/آغاز مقتدرانه شاگردان اکبری

تیم والیبال پیکان در نخستین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان جهان به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان با حضور 6 تیم پیکان ایران (نماینده آسیا)، زنیت کازان روسیه(نماینده اروپا)، کاپیتانس دآرسیبوی پورتو ریکو (نماینده نورسکا)، الاهلی مصر (نماینده آفریقا)، یو پی سی ان آرژانتین (نماینده آمریکای جنوبی) و سادا کروزیروی برزیل(میزبان مسابقات) از شب گذشته به میزبانی برزیل آغاز شد.

تیم والیبال پیکان تهران که به نمایندگی از قاره آسیا در این رقابت ها شرکت کرده است، در دیدار افتتاحیه این رقابت ها به مصاف الاهلی مصر رفت و 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا یک گام مهم را برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها برداشته باشند.

والری ورمیگلیو پاسور، امیر غفور در قطر پاسور، نیکولای نیکولوف و سامان فائزی به عنوان دو مدافع سرعتی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی دو بازیکن قدرتی دریافت کننده و مهدی مرندی لیبرو ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند.

رضا صفایی و محمد جواد معنوی نژاد دو بازیکن دیگر پیکان در این مسابقه بودند که به صلاحدید پیمان اکبری در ست دوم و سوم به میدان آمدند.

تیم والیبال پیکان که در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های یو پی سی ان آرژانتین و الاهلی مصر در گروه دوم همگروه است، روز جمعه در دومین مسابقه خود به مصاف یو پی سی ان آرژانتین می رود.

کد خبر : ۳۱۷۰۶۴