خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آزاد قزاقستان G۱ – آلماتی؛

عمیدی از مبارزه در فینال انصراف داد/ امید مدال نقره را به گردن آویخت

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۰۶۱

امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با دو پیروزی راهی مرحله فینال تورنمنت آزاد قزاقستان شد اما از ادامه مبارزات انصراف و مدال نقره را به گردن آویخت.

به گزارش ایلنا، چهارمین و آخرین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از صبح امروز با مبارزات تکواندوکاران اوزان 87- و 87+ کیلوگرم مردان آغاز و امید عمیدی تنها نماینده کشورمان در این روز مدال نقره را به گردن آویخت.

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در این رقابت ها، در نخستین گام با نتیجه 16 بر 2 "عسکر بایملدا" از قزاقستان را از پیش رو برداشت و سپس با نتیجه 13 بر 7 ، "ام بار اندیایه" فرانسوی را برد و راهی مرحله فینال شد.

تکواندوکار فرانسوی، چندی پیش در المپیک ارتش‌های جهان موفق به کسب مدال طلا شده بود و هم اکنون در رده نهم رنکینگ المپیکی و یکی از حریفان اصلی مردانی در رنکینگ است. 

عمیدی که در دو مبارزه قبلی با آسیب دیدگی جزئی مواجه شده بود، با صلاحدید کادرفنی و برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی و حضوری مقتدرانه در تورنمنت کرواسی از شرکت در فینال انصراف داد و مدال نقره را به گردن آویخت.

نماینده کشورمان با این مدال ارزشمند، 6 امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش در رنکینگ المپیکی وزن چهارم اضافه کرد.

این دوره از مسابقات از روز یکشنبه(3 آبانماه) در شهر "آلماتی"قزاقستان آغاز و امروز (چهارشنبه) پس از 4 روز پیکار به پایان رسید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در این رقابت‌ها با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی حضور داشت که توسط آرمین هادى پور یک مدال طلا و توسط امید عمیدی یک مدال نقره را بدست آورد. 

این رقابت ها G1 بود و به دارندگان مدال طلا، 10 امتیاز، نقره 6 امتیاز و برنز 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازی های المپیک ریو 2016 تعلق گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز