خبرگزاری کار ایران

وعده مرادی برای بهبودی قهرمان؛

عیادت کیومرث هاشمی از سلیمی/ اعزام بهداد به کلینیک فوق‌تخصصی آلمان

رئیس کمیته ملی المپیک که برای بازدید از اردوی تیم ملی کشتی به مجموعه پنج‌سالن واقع در مجموعه ورزشی آزادی رفته بود، پس از دیدار با کشتی‌گیران راهی کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری شد تا از بهداد سلیمی، قهرمان ارزنده وزنه‌برداری ایران و جهان عیادت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، کیومرث هاشمی که به شدت از خبر آسیب‌دیدگی بهداد سلیمی متاثر شده بود در دیدار خطاب به قهرمان پرافتخار وزنه‌برداری ایران گفت: برای ما در وهله اول سلامتی قهرمانان عزیزمان در اولویت است.

وی ادامه داد: برای سلامتی تو هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام خواهیم داد. بدون‌تردید کمیته ملی المپیک با تمام توان پیگیر سلامتی و بهبودی کامل قهرمان با اخلاق و عزیز کشورمان خواهد بود تا وی پس از با سلامتی به اردوی تیم ملی باز گردد. در این مسیر حتی اگر لازم باشد هزینه‌های اعزام به خارج کشور برای بهبود سریع تر بهداد سلیمی را خواهیم پرداخت.

در ادامه حسین توکلی سرمربی تیم‌ملی ابراز داشت در کشور آلمان کلینیک فوق‌تخصصی وجود دارد که کیومرث هاشمی از  اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی خواست در این‌باره اقدامات لازم صورت پذیرفته و در اولین فرصت بهداد سلیمی برای ادامه درمان و بهبودی خود، بتواند به این کلینیک فرستاده شود.

در این دیدار علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری هم حضور داشت و گفت: فدراسیون از هیچ تلاشی برای بهبودی هرچه سریع‌تر بهداد فروگذار نخواهد بود و هر کاری لازم باشد برای این قهرمان ارزنده انجام خواهد داد.

اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز خاطرنشان کرد: بدون تردید کمیته‌پزشکی مرکز نظارت بر تیم‌های ملی پیگیر این موضوع و کارهای درمانی قهرمان سنگین وزش کشورمان خواهد بود تا وی هر چه سریع‌تر به بهبودی کامل دست یافته و با سلامتی خود موجب خوشحالی مردم عزیز شود.

کد خبر : ۳۱۶۸۹۵