خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رازهای شکست استقلال در دربی از زبان حمید درخشان

سرمربی سابق پرسپولیس رازهای پیروزی بر رقیب سنتی را در دربی های پایتخت تشریح کرد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ملوان خوب بازی کرد و برد خوبی به دست آورد. به نظر من باید از نظر روحی هم آماده شوند تا بازی خوبی مقابل استقلال در دربی انجام دهند. پرسپولیس 2 بازی را برده و دیگر از بحران خارج شد است.

وی افزود: شرایط استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی خوب و ایده آل است. انشاالله بازی خوب و جذاب و تماشاگرپسندی شود و مردم لذت ببرند. باید هر 2 تیم از احتیاط دست بردارند و فارغ از هر نتیجه ای فوتبال خوب و شناور و روانی را بازی کنند تا تماشاگران از تماشای این بازی لذت لذت ببرند.

درخشان در مورد رمز پیروزی در دربی گفت: رمز پیروزی در دربی شجاع و نترس و بابرنامه بازی کردن است. به لحاظ روحی و روانی باید بازیکن را آماده کنیم چون این بازی با همه بازی‌ها فرق دارد و اگر از نظر روحی آماده باشند شرایط خیلی متفاوت می شود.

سرمربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: شانس برد پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال است چون هواداران بیشتری می‌آیند و تیم دونده ای هم دارد و می‌توانند برنده شوند ضمن اینکه دربی های قبل را هم برده است. نکته دیگر این بازی هادی نوروزی است که یک انگیزه‌ای برای بازیکنان می شود تا بیشتر تلاش کنند و ببرند. یادمان باشد که پرسپولیس همیشه محکوم به برد است چون این یک بازی تاریخی است و برد دربی در تاریخ ثبت می‌شود.

درخشان در پایان گفت: برد دربی مثل مسکنی می ماند که به تیم و بازیکنان و مجموعه باشگاه و طرفداران آرامش می دهد. برد دربی غرور و لذت خاصی دارد.

کد خبر : ۳۱۶۸۷۴