خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در مجمع انتخاباتی؛

صفایی مدرک تحصیلی‌اش را به وزارت ورزش ارائه کرد+متن نامه

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۷۲

نامزد ریاست فدراسیون تیروکمان مدارک لازم برای شرکت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون را به وزارت ورزش ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بدنبال نامه وزارت ورزش مبنی بر نقص مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کریم صفایی برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیروکمان و مهلت 2 روزه برای تکمیل این مدارک، صبح امروز رئیس سابق فدراسیون تیروکمان مدارک لازم را به مسئول امور مجامع فدراسیون های ورزشی ارائه کرد.

کریم صفایی در نامه ای به وزارت ورزش، مدارک تحصیلی فوق لیسانس خود را ارائه کرد.  متن نامه رئیس اسبق فدراسیون تیروکمان به این شرح است:

مشاور محترم معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای و مسئول محترم امور مجامع وزارت ورزش و جوانان

عطف به نامه شماره 2661-282 مورخ 29/7/94 صادره از سوی فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص اعلام موعد مقرر جهت تکمیل مدارک کارشناسی ارشد مطالب ذیل به آگاهی می‌رسد:

1- اساسنامه‌ای که مستند صدور این ابلاغیه گردیده برای رفع تعلیق فدراسیون بوده و مناط قانونی ندارد.

2- همانطور که مستحضر هستید کسی که برای برگزاری مجمع هم اکنون دست اندرکار است با سندسازی نسبت به قانونی بودن انتخاباتی که منجر به انتخابش گردیده و در واقع برخلاف مقررات در سمت کنونی اشتغال دارد (و از این امر وزارت ورزش وقت نیز مطلع بوده است) به عنوان برگزار کننده انتخابات گمارده شده که با این وصف اینجانب را به این نتیجه می رساند که از شرکت در این انتخابات معذور باشم.

3-علیرغم بند 2 و بی‌پایه بودن اساسنامه ی مزبور، درخواست مدارک لازم برای کاندیدا شدن در سال 94 شده و قید کارشناسی ارشد نیز در آن گنجانده شده که لازم است دو مطلب را متذکر و در عین حال پاسخ داده باشم:

1-3 براساس مصوبه مجلس، داشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد منطبق با خدمت در مناصب متناسب به مدت 5 سال می‌باشد و خود به خود کارشناسی ارشد و معادل آن محسوب می گردد به شرط آنکه فرد در این زمان مدرک کارشناسی داشته باشد.

2-3 با عنایت به مفاد فوق اینجانب در حال‌حاضر با ارائه پایان‌نامه و اخذ نمرات کارشناسی ارشد فی الواقع در مقطع کارشناسی ارشد محسوب می گردم و مضافا با توجه به اینکه مدت 30 سال است که در ورزش کشور اشتغال دارم و در این مدت 100 ماه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، 6 سال نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، 6 سال عضو کمیته فکر برتر فدراسیون جهانی و 2 سال رئیس پاراالمپیک فدراسیون جهانی بوده ام، شایستگی احراز شرایط کاندیداتوری را دارا هستم. با این اوصاف چه سمت های قبلی و چه سمت های بعدی کفایت 2 سال معادل کارشناسی ارشد را می نماید.

در پایان اعلام می دارم چه صلاحیت اینجانب تایید شود و چه نشود، چه رای بیاورم و چه رای نیاورم جامعه ورزش از جایگاه من و خدمات ارائه شده به رشته فوق و ورزش کشور مطلع بوده و در راستای این خدمت رسانی به جامعه، همواره تلاش و کوشش بی دریغ خود را نثار خواهم کرد.

ضمنا مدارک لازم به پیوست ارسال‌می‌گردد. لازم به ذکر است در اطلاعیه‌برآمده از اساسنامه فدراسیون مدرک مورد نیاز کارشناسی ارشد معادل اعلام گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز