خبرگزاری کار ایران

انگیزه به جمع فرنگی کاران برگشته؛

هاشمی: تکرار نتایج لندن کار دشواری است/توقعات از کشتی فرنگی معقول باشد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۸۰۲

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: نتیجه ای که فرنگی کاران در المپیک لندن گرفتند فوق العاده بود ولی تکرار آن در ریو کار سختی است .

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی صبح امروز ضمن بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هر چند نتوانستم در اردوی قبل به جمع اردونشینان کشتی فرنگی بیایم اما همواره پیگیر اخبار کشتی هستم و به همین دلیل در اردوی اخیر در جمع کشتی گیران حضور یافتم.

وی یکی از نکات بارز در اردوی کنونی تیم ملی کشتی فرنگی را بازگشت روحیه و انگیزه به جمع اردونشینان خواند و گفت: یکی از مهمترین مواردی که از بدو ورود به خانه کشتی با آن مواجه شدم، روحیه و انگیزه بالای کشتی گیران و همچنین بازگشت حس امید و جنگندگی برای روزهای سخت در المپیک است که باید آن را به فال نیک گرفت.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: مطمئنا بار روانی و فشار روحی زیادی روی نفرات تیم است چرا که همه از این تیم انتظار درخشش در حد و اندازه‌های سه طلای المپیک لندن را دارند اما این مسئله کار درستی نیست و باید توقعات را در حد معقول و منطقی مطرح کرد.

هاشمی ضمن اعلام حمایت از رشته‌های مدال آور المپیکی از جمله کشتی گفت: مطمئنا کادر فنی تیم ملی و کشتی گیران نیز به خوبی بر این انتظارات واقف هستند و با تمام وجود برای المپیک تلاش می کنند چرا که افتخارآفرینی کشتی در المپیک از سابقه و پیشینه خوبی برخوردار است و ما مطمئن هستیم این دلیر مردان می توانند دوباره برای ایران افتخارآفرینی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز