خبرگزاری کار ایران

با حمله مجدد به کمیته‌اخلاق؛

کی‌روش: من نباید بی‌گناهی‌ام را ثابت کنم/ از هیچ فرد و دادگاهی نمی‌ترسم

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۶۷۱

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در ورزشگاه آزادی شاهد دیدار پرسپولیس و ملوان بود بار دیگر به کمیته‌اخلاق حمله‌ور شد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش بین دو نیمه دیدار پرسپولیس و ملوان در جمع خبرنگاران گفت: این نکته را تکذیب می‌کنم که حرف‌های عنوان‌شده از من نیست. آقای آرین مترجم من هستند وتمام مسئولیت صحبت‌ها با من است.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید دبیرسابق کمیته‌اخلاق امروز اتهامات جدیدی به شخص من و شخصیت من وارد کرده‌اند. در درجه اول بار دیگر می‌‌خواهم تاکید کنم این آقا شخصیت واهی دارند. اگر وی واقعا شخصیت مذهبی دارند، باید این مساله را درک می‌‌کردند که در ایام عزاداری امام‌حسین(ع) نباید این اتهامات را به من وارد می‌‌کردند.

کی‌روش با بیان اینکه اگر وی شخصیت مذهبی است باید درک می‌‌کرد ایام عزاداری امام حسین(ع) و ایامی که عزیز است نباید به کسی توهین کنند یا تهمتی بزنند، متذکر شد: این خلاف عقاید مذهبی است و وی نشان داد شخصیت مذهبی که به خود گرفته واهی و دروغ است. وی ثابت کرد ترسو است. من نباید بی‌گناهی‌ام را ثابت کنم. وی باید بیاید و تهمتی را که می‌‌زند را ثابت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه رئیس سابق کمیته اخلاق خودش را پشت رسانه‌ها پنهان کرده،‌ افزود: با پنهان کردن خود پشت رسانه‌ها به من توهین کردند و به من ثابت کردند شجاعت اینکه بخواهند اتهامات وارد شده را به اثبات برسانند ندارند. وی این اتهام را به من وارد کرد که کی‌روش شخصیت ایران و ایرانی را خدشه‌دار کرده، نه تنها وی ثابت کرد که شخصیت واهی دارد که این نکته را ثابت کرد مثل یک طوطی آن را تکرار می‌‌کند.

وی با بیان اینکه این‌ صحبت‌ها از طرف یک هماهنگ‌کننده در اختیارش قرار می‌‌گیرد، تاکید کرد: من به ایام عزاداری امام‌حسین(ع) احترام می‌‌گذارم و پس از این ایام می‌‌آیم صحبت‌ می‌‌کنم تا مشخص شود چه اتفاقی افتاد. من نه از  وی و نه از هیچ دادگاهی در فیفا نمی‌ترسم. من فقط از خدا می‌ترسم .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز