خبرگزاری کار ایران

سپاهان از وضعیت کنونی خارج می‌شود؛

مظلومی: نمی‌گذارم بازیکنانم مغرور شوند/ جاسم کرار حاشیه خاصی ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۶۵۸

سرمربی استقلال می‌گوید نمی‌گذارد تا غرور ناشی از پیروزی برابر سپاهان به تیمش لطمه بزند.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی بعد از پیروزی برابر سپاهان در نشست‌خبری درباره مغرور شدن بازیکنان پس از این برد گفت: فکر می‌کنم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، تیم سپاهان هم خوب بود و موقعیت‌های زیادی داشت و توپ را در اختیار داشت ولی ما با دفاع خوب مانع از ایجاد موقعیت خوب توسط آنها شدیم.

وی ادامه داد: ابتدا باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم، چراکه فوتبالی حساب شده و کاملا منطقی را به نمایش گذاشتند ولی مطمئن باشید نمی‌گذاریم بازیکنان بعد از این برد غرور کاذب پیدا کنند، البته فاصله زمانی تا بازی دربی برای ما کم هست ولی در این فاصله هم از لحاظ روانی و هم از نظر بدنی سعی می‌کنیم روی بازیکنان کار کنیم.

بازی درگیرانه  مقابل سپاهان؟

من قبل از بازی هم به بازیکنان گفتم، سپاهان رقیب ماست و باید با تمام وجود به میدان برویم و درگیرانه بازی کنیم وگرنه هم این بازی را از دست می‌دهیم، هم دربی را و خدا را شکر بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند که به آنها تبریک می‌گویم.

مشکل کنونی تیم سپاهان؟

تیم حسین فرکی تیم پرمهره و خیلی خوبی است و مطمئن باشید از وضعیت کنونی خارج می‌شود و با گذشت زمان و حمایت هواداران، سپاهان باز هم پر قدرت ظاهر خواهد شد.

وضعیت حیدری؟

مشکل خاصی نداریم و امروز هم می‌توانستیم به خسرو بازی دهیم ولی ریسک نکردیم تا این بازیکن را مصدوم نکنیم و قطعا روز جمعه با تمام قوا به میدان خواهیم رفت. ما به بازیکنان جوان خود اعتقاد داریم، در این فصل انصاری مهره ثابت ما بوده و به محسن کریمی و بهنام برزای هم بارها میدان داده‌ایم؛ ضمن اینکه فرشید اسماعیلی هم مصدوم بود و بعد از برطرف شدن مصدومیتش ما به او از ابتدا بازی دادیم.

کرار؟

جاسم کرار حاشیه خاصی ندارد و در تمرینات ما حضور دارد، او هنوز به آمادگی کامل نرسیده و با صلاحدید ما قطعا از او در آینده استفاده خواهیم کرد.          

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز