خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌ها نباید ایجاد شبهه کند؛

عبدی: مقابل بعضی ادعاها سند رو کنیم، ضرر می‌کنند/ سعه‌صدر باشگاه به معنای نداشتن پاسخ نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۶۲۸۷

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی دوستان در صدا و سیما و رسانه‌ها به باشگاه طعنه می‌زنند اما اگر اسنادی را ارائه کنیم، ضرر خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی در پی نشست اعضای هیأت‌مدیره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جلسه امروز قرار بود درباره پاره‌ای مسائل بسیار مهم تصمیم‌گیری کنیم که با توجه به عدم حضور جعفر کاشانی رئیس هیأت‌مدیره، مقرر شد روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه نشست هیأت‌مدیره برگزار شود اما غیر از این موارد، مسائل دیگری در جلسه امروز مطرح شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس متذکر شد: این مسائل مربوط به موارد حقوقی بود که از گذشته برای باشگاه وجود دارد و آراء و اتفاقاتی را برای باشگاه در بر داشته که باید پیگیری می‌کردیم. از تبعات این مسائل هزینه‌هایی است که باشگاه باید پرداخت کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود غیبت‌های هر از چند گاه جعفر کاشانی به دلیل ناراحتی از موضوع دانشگاه است، ادامه داد: بحث ناراحتی در میان نیست. اگر موضوعی هم مطرح می‌شود نیاز به زمان است تا اصولی حل شود. مساله کاشانی این است که روزهای یکشنبه با توجه به مسئولیت‌هایی که دارند با تداخل کاری روبرو می‌شود و تا حدود ظهر می‌توانند در خدمت باشگاه باشند، با این وجود همیشه پیگیر موارد هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در کنفرانس‌خبری پیش از بازی از ایوانکوویچ سوال شده، وی و پیروانی کاندیدای جانشینی او هستند، خاطرنشان کرد: اینها حرف‌هایی نیست که جای مطرح شدنش پیش از بازی‌ها باشد. بحث ما در این مدت حمایت ما از برانکو و کادرشان است. الان همه ما از ارکان باشگاه حمایت می‌کنیم و برانکو هم به عنوان سرمربی تیم یکی از رکن‌های مهم هستند و بحث‌هایی از این دست در باشگاه اصلا مطرح نیست.

عبدی سپس درباره مسائل مطرح شده در جلسه امروز افزود: شکایت‌های حقوقی بسیاری از گذشته در باشگاه باقی مانده است. ما همیشه مراقب هستیم زیر بار تعهدی که برای آن بودجه نداریم، نرویم اما در گذشته چنین نبوده و حالا با تبعات این مساله روبرو هستیم. کارهای حقوقی دست و پا گیر شده است. سرمایه‌های باشگاه مربوط به همه طرفداران است و نباید با سلایق شخصی به باد برود. برخی تعهدات در ابتدا خوب به نظر می‌رسد ولی با گذشت زمان برای باشگاه بار مالی و زمانی دارد. متاسفانه شاهدیم بعضی دوستان با حضور در رسانه‌ها و بویژه در صداوسیما بحث‌هایی را مطرح کرده و اطلاعاتی به رسانه‌ها و هواداران می‌دهند که درست نیست. آنها نه تنها قبل از این با اقدامات خود مشکلاتی را بر جای گذاشته‌اند بلکه اکنون هم با این اظهارات تلاطم و توقع ایجاد می‌کنند. در حالیکه درباره مسائل حقوقی و تعهدات ایجاد شده توسط آنها که حتما پیگیری‌های قانونی صورت خواهد گرفت، مسائل مختلفی که قابل طرح شدن هستند.

سخنگوی باشگاه ادامه داد: دوستانی که می‌خواهند در صدا و سیما و جاهای دیگر به باشگاه طعنه بزنند، باید بدانند این اقدام آنها می‌تواند تبعاتی را داشته باشد. اگر برای روشن شدن اذهان عمومی اسناد را ارائه کنیم قطعا به ضرر آنها خواهد شد چون معلوم می‌شود چه ضررهایی به باشگاه زده‌اند و حالا با اطلاعات غلط به همبستگی خانواده پرسپولیس لطمه می‌زنند و ما هر قدر سعه‌صدر نشان می‌دهیم، به این کار ادامه می‌دهند. سعه‌صدر ما به این معنا نیست که جوابی نداریم بلکه به خاطر خانواده بزرگ پرسپولیس و فوتبال وارد این بحث‌ها نشده‌ایم اما این رویه باشگاه تا همیشه ادامه پیدا نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مدیریت باشگاه از سرمربی تیم خواسته در مصاحبه‌های خود مراقبت بیشتری داشته باشد یا نه، افزود: ما باید همیشه مراقب باشیم که مسائل را با ادبیات خاصی مطرح کنیم. این انتظار از همه می‌رود مسائل مطرح شده به همبستگی و پیوستگی مجموعه خدشه‌ای وارد نکند چون همیشه تحلیل‌ها و تفسیر‌های مختلفی از صحبت‌ها صورت می‌گیرد که چنین خواسته‌ای از همه ما وجود دارد و فقط مربوط به برانکو نمی‌شود. هر کدام از ما باید بداند در چارچوب کاری خود چگونه صحبت کند تا مصاحبه‌ها ایجاد شبهه نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز