خبرگزاری کار ایران

کار بسیار سختی در برزیل داریم؛

غفور: قصد داریم از آبروی پیکان و ایران دفاع کنیم/ نظری درباره رفتن یا ماندن کواچ ندارم

ملی‌پوش کاشانی پیکان درباره نتایج تیم‌ملی در جام‌جهانی ژاپن و ماندن یا رفتن کواچ نطری ندارد و قصد دارد در این‌باره فعلا سکوت کند.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با امیر غفور درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در برزیل، نتایج تیم‌ملی در لیگ‌جهانی و جام‌جهانی ژاپن را در ادامه می‌خوانید:

با پایان فصلی پرترافیک با پیکان به جام باشگاهای جهان آمده‌اید، ارزیابی شما از این مسابقات چیست؟

قهرمان تمام قاره‌ها به برزیل سفر می‌کنند. کار بسیار سختی در برزیل داریم. مهم نیست با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم و چه اسمی دارند ولی قطعا تیم‌هایی قدرتمندی مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند. مهم‌ترین موضوع برای ما بازیکنان این است که پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیاست. قصد داریم در جام باشگاه‌های جهان از آبروی پیکان و ایران دفاع کنیم و امیدوارم با تلاش جمعی با مدال به ایران برگردیم.

پیکان در حال حاضر بازیکنان خوب ایرانی و خارجی در اختیار دارد. پیش‌بینی بازیکنان و کادر فنی تیم از این مسابقات چه است ؟

من با نظر شما که پیکان مجموعه کاملی است موافقم. این تیم از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکن شرایط خوبی دارد اما پیکان برای کسب موفقیت نیاز به زمان دارد تا هماهنگ‌تر شود. درست است همه چیز در پیکان خوب است اما هماهنگی مهم‌ترین شرط موفقیت در ورزش است. پس از جام‌جهانی ژاپن تازه کار را با پیکان آغاز کردیم اما تلاش می‌کنیم در برزیل با هماهنگی کامل به میدان برویم.

امیر غفور از جام‌جهانی ژاپن چقدر تجربه کسب کرد؟

(مکث می‌کند) قطعا هر بازی که انجام می‌دهید چه پیروز از زمین خارج شوید و چه بازنده شوید یک تجربه جدید است، این موضوع برای همه یکسان است و این‌طور نیست که فقط من از مسابقات ژاپن تجربه کسب کرده باشم. عادت کرده بودیم در تیم‌ملی زیاد ببریم. امسال در بازی‌های آخر لیگ‌جهانی بد نبودیم اما نتایج خوبی در ژاپن بدست نیاوردیم .

فکر می‌کردید به استرالیا و کانادا هم ببازیم؟

نه؛ اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم به استرالیا، کانادا و حتی آرژانتین ببازیم.

مهم‌ترین دلیل این باخت‌ها چه چیزی می‌تواند باشد؟

درباره نتایج تیم‌ملی در جام‌جهانی نمی‌خواهم صحبتی انجام دهم. قصد داشتم جواب سوال شما که پرسیدید چقدر از این مسابقات تجربه کسب کردید را بدهم، همین...

به عنوان یک بازیکن، دوست داری کواچ در تیم‌ملی بماند یا برود؟

هیچ چیزی نمی‌توانم الان بگویم چون در حال حاضر نظری درباره تیم ملی ندارم.

کد خبر : ۳۱۵۹۲۴