خبرگزاری کار ایران

دنبال تکرار قهرمانی در لیگ هستیم؛

قائمی: می‌خواهیم با مدال از برزیل برگردیم/تورنمنت سنگینی پیش‌رو داریم

ملی‌پوش گلستانی والیبال پیکان گفت: جام باشگاه‌های جهان تورنمنت بسیار سنگینی است اما برای کسب افتخار به برزیل می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد قائمی بازیکن ملی‌پوش پیکان‌تهران پس از کسب نخستین پیروزی در لیگ‌برتر مقابل آلومینیوم‌هرمزگان درباره وضعیت تیم پیکان در فصل جدید و حضور در جام باشگاه‌های جهان گفتگوی کوتاهی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

اولین بازی لیگ برتر در برابر آلومینیوم هرمزگان چندان سخت نبود. پیکان به عنوان قهرمان فصل قبل با تیمی که 10 روز تمریناتش را آغاز کرده است، پیروز شد...

لیگ‌برتر امسال شرایط متفاوتی دارد. همه تیم‌های لیگ امسال تیم‌های خوبی هستند. بیشتر تیم‌ها هدف دارند و هدف ما با پیکان این است که از عنوان قهرمانی فصل قبل دفاع کنیم. برای هدف باید تلاش‌مان را چند برابر کنیم. آلومینیوم تیم خوبی است. با اینکه 10 روز است تمرینات خود را آغاز کردند اما بازیکنان تجربه‌ای در ترکیب دارند. تیمی که در روز نخست لیگ مقابل ما نتیجه را واگذار کرد در ادامه لیگ نتایج بهتری بدست می‌آورد.

پیکان برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان به برزیل سفر می‌کند، شرایط تیم برای این رقابت‌ها چگونه است؟

صبح جمعه برای شرکت در این رقابت‌ها به برزیل سفر می‌کنیم. تورنمنت سنگینی پیش‌رو داریم، تیم پیکان در چند دوره قبل این رقابت‌ها عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان را بدست آورده است. ان‌شاءالله امسال هم با ارائه بازهای خوب روی سکو برویم.

کد خبر : ۳۱۵۷۴۶