خبرگزاری کار ایران

راه آهن، چقر و بد بدن بود؛

منصوریان: دوران سخت و تلخی را سپری کردیم/ از تعطیلی لیگ بسیار راضی ام

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۶۵۳

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در 8 هفته گذشته به دلیل پیروز نشدن دوران سختی را تحمل کردیم اما خوشحالم که این دوره را پشت سر گذاشتیم و می توانیم به آینده امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان که در هفته نهم لیگ تیمش نخستین پیروزی فصل را کسب کرد گفت: تیم نفت خیلی دیر شکل گرفت، اما به خاطر این بازی از مجموعه مدیریتی گرفته تا بازیکنان، کادر پزشکی و فنی و تدارکات تیم تشکر می کنم و این برد را به آنها تبریک می گویم. این احساس خیلی خوبی است که بازیکنان متوجه می شوند مربی از آنها چه می خواهد و آن را در زمین مسابقه به بهترین شکل پیاده می کنند.

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه تیمش این بازی را به خوبی مدیریت کرد، ادامه داد: راه آهن، تیمی چقر و بد بدن بود. آنها از لحاظ فنی بسیار خوب بازی کردند، اما برتری نفت نسبت به آنها آنالیز خوبی بود که از بازی های گذشته این تیم انجام داده بود. ما خیلی خوب و حرفه ای بازی کرده و از گل مان دفاع کردیم و خوشبختانه در بهترین دقیقه هم گل زدیم و برد خوبی را به دست آوردیم. من جا دارد از بزرگترهای تیم هم به طور ویژه تشکر کنم.

وی راه آهن را تیمی خوب و قابل احترام دانست و ادامه داد: سال پیش با باخت مقابل راه آهن دوران نتیجه نگرفتن های ما آغاز شد و امسال امیدوارم با بردن راه آهن بتوانیم به روند ناکامی های خود پایان داده و فصل خوبی را برای نفت رقم بزنیم. هر چند در لیگ امسال مدعیان زیادی وجود دارند و کار برای سایر تیم ها سخت می شود.

منصوریان با اشاره به اینکه نفت در فصل پیش یکی از سه مدعی قهرمانی بود، تصریح کرد: نباید به خاطر این برد بسیار بسیار خوشحال شویم. این پیروزی همین جا به پایان می رسد، همانطور که به بازیکنانم گفته بودم به خاطر باخت و نتایجی که در گذشته به دست آورده بودیم، سرخورده نشوند. باز هم امیدوارم بتوانیم روند خوب مان را در بازی های بعدی ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: نبردن در ۸ بازی متوالی خیلی سخت و تلخ بود. مقابل راه آهن نتیجه خوبی به دست آوردیم آن هم مقابل تیم جوان راه آهن، تیمی که تنها به دوقولوهایش متکی نبود و همه نفراتش جوان و باانگیزه بازی می کردند. فکر می کنم بازیکنان ما تنها ۲- ۳ سال از آنها بزرگتر بودند.

سرمربی تیم نفت همچنین گفت: خیلی سخت است در دقیقه ۹۴ آخرین بازی لیگ، قهرمانی را از دست بدهید و زمان لازم برای آماده‌سازی تیم هم نداشته باشید. من به شخصه از دو تعطیلی لیگ بسیار راضی بودم. شاید خیلی ها از این حرف من ناراحت شوند، اما ما از این فرصت برای رسیدن تیم به روند صعودی استفاده کردیم و باز هم اگر مسابقات تعطیل شود، از فرصت آماده سازی به خوبی استفاده خواهیم کرد تا روند روبه رشدمان را ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز