خبرگزاری کار ایران

بازی سنگینی بود،

مظلومی: مطابق انتظار بازی نکردیم/ از کرار راضی نیستم/ناچاریم در ترکیب اصلی تغییر ایجاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۶۰۴

سرمربی استقلال با بیان اینکه بازیکنانش انتظارات را برآورده نکردند، گفت: از بازی سنگینی یک امتیاز گرفتیم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی درباره تساوی یک - یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: بازیکنان استقلال انتظارات را برآورده نکردند. در نیمه اول خوب نبودیم. آن‌طور که انتظار می‌رفت بازیکنان‌مان نتوانستند نکاتی را که به آنها گفته بودیم، انجام دهند.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی را به حریف‌مان دادیم، اما با تغییراتی که در نیمه دوم صورت گرفت هم جلوی موقعیت‌های حریف را گرفتیم و هم دو سه موقعیت خوب را از دست دادیم. در مجموع من از نتیجه به دست آمده راضی نیستم، چون باید در بازی‌های خانگی سه امتیاز را بگیریم و قدر این امتیازات را بدانیم. ما باید در ورزشگاه آزادی تلاش بیشتری برای پیروز شدن انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: فشردگی بازی‌ها باعث شده تا ما به ناچار تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم و برای اینکه روی بازیکنان فشار ایجاد نشود، جای آنها را در ترکیب تغییر بدهیم. امروز هم پیش از بازی در حالی که حساب ویژه‌ای روی خسرو حیدری و ارسال‌هایش کرده‌ بودیم او مصدوم شد و نتوانستیم تاکتیک‌های خود را که براساس سانترهای این بازیکن مدنظر داشتیم، اجرا کنیم. البته جانشین حیدری عملکرد بسیار خوبی داشت.

مظلومی درباره اینکه آیا از عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان تیمش مقابل استقلال خوزستان رضایت دارد یا خیر، گفت: واقعاً از خط دفاع‌مان راضی هستم، چون در بازی امشب مقابل تیم سوم جدول خیلی خوب بازی کردند و باید به آنها خسته نباشید بگویم. البته ما نتوانستیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم اما می‌توانیم در بازی‌های آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مسلماً تعطیلات مکرر و زیاد لیگ هم به ما و هم به دیگر تیم‌ها لطمه می‌زند. الان که بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود، باید مواظب باشیم که کسی مصدوم نشود و یا تغییرات در ترکیب اصلی بدهیم که خواسته من مربی نیست.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد جاسم کرار در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان رضایت دارد یا خیر گفت: از کرار راضی نیستم، چون وظیفه‌ای که روی دوش او گذاشته بودیم را انجام نداد. ما روی کرار به عنوان یک هافبک تأثیرگذار حساب باز کردیم و او هم در چند تمرین گذشته عملکرد خوبی داشت، اما امشب نتوانست آن توقع و انتظاری را که ما از او داریم برآورده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز