خبرگزاری کار ایران

واکنش صافی به استعفای سمندر؛

صحبتی با من برای سرپرستی فدراسیون‌کاراته نکرده‌اند/باید مدیریت احساسی و رودربایستی را کنار بگذاریم

سرمربی سابق تیم ملی کاراته از شنیدن خبر استعفای علیرضا سمندر ابراز تعجب کرد.

احمد صافی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره استعفای سمندر چیست، گفت: مگر سمندر استعفا داده؟ من در جریان این موضوع قرار ندارم!

صافی افزود: من امروز به فدراسیون رفتم اما هیچ نشانی از استعفای سمندر در فدراسیون ندیدم. به هر حال سمندر از مدیران باسابقه بود و من نه از آمدن وی ناراحت شدم و نه از رفتنش خوشحال!

وی در ادامه بیان داشت: استعفا، اخراج و ... در ورزش ما به امری طبیعی تبدیل شده و این مشکل اصلی ورزش است. تا وقتی چارچوب مشخصی نداشته باشیم وضعیت همین است که می‌بینید.

کارشناس کاراته در ادامه با اشاره به اینکه ثبات مدیریت در هر ورزشی جواب می‌دهد، گفت: اگر می‌بینید والیبال و تکواندو موفق هستند به خاطر ثبات مدیریت‌شان است. امیدوارم حداقل رییس بعدی کاراته حاشیه امنیت داشته باشد تا بتواند با فراغ‌بال کارهایش را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه مدیریت کاراته کار آسانی نیست، بیان داشت: باید احساسات و رودربایستی را کنار بگذاریم تا بتوانیم موفق باشیم. ما در کاراته به اندازه کافی مشکلات داریم و با مدیریت احساسی راه به جایی نمی‌بریم.

وی درباره شایعه سرپرستی‌اش در فدراسیون کاراته گفت: هیچ صحبتی با من در این‌باره نشده و اگر هم جزو گزینه‌ها باشم خودم اطلاع ندارم!

صافی در پاسخ به این سئوال که اگر جزو گزینه‌های سرپرستی کاراته باشد این مسئولیت را قبول خواهد کرد، گفت: هیچ‌وقت درباره "اما" و "اگر" نظر نمی‌دهم. فعلا نمی‌توانم جواب این سئوال را بدهم چون اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم.

کد خبر : ۳۱۵۲۴۷