خبرگزاری کار ایران

خطا روی طارمی صددرصد پنالتی بود؛

میناوند: پرسپولیس در مشهد فوق‌العاده بود/ سیاه‌جامگان حرفی برای گفتن نداشت

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس ضعف‌هایی دارد اما مقابل سیاه‌جامگان عالی است.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان عالی بود. هر چند پرسپولیس نقطه ضعف‌هایی دارد اما خیلی روان  بازی می‌کند و به جرأت می‌توانم بگویم تیم با برنامه بازی می‌کند و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرد.

وی افزود: پرسپولیس باید روی یکسری کارهای دفاعی بیشتر کار کند و بچه‌ها با هم هماهنگ‌تر شوند. پرسپولیس با هدف و برنامه بازی می‌کند و تک‌تک بچه‌ها در این بازی خوب بودند و خوشحالم انصاری در دفاع چپ دارد جا می‌افتد.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان تیم جوانی بود و 3-4 موقعیت داشت اما جلوی پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. برنامه آنها روی ضد حمله بود و روی ضد حملات هم فرصت ایجاد کردند.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من خطای روی طارمی صددرصد پنالتی بود و بی‌خود به طارمی اخطار داد اما باز هم کارشناسان داوری باید نظر بدهند. پرسپولیس این مدت مشکلات زیادی مثل مشکلات مالی و فوت هادی نوروزی و محرومیت بازیکنان را داشته و این برد به تیم خیلی کمک می‌کند.

وی متذکر شد: پرسپولیس 6-7 بازی خانگی دارد و در این بازی‌ها نقش هواداران خیلی مهم است که می‌توانند با حمایت خود کمک کنند پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد و در جدول حسابی بالا بیاید.

میناوند در پایان گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و این برد خیلی به تیم کمک خواهد کرد. پرسپولیس در ضربات آخر باید خیلی دقت کند و بنگسون در ادامه لیگ می‌تواند خیلی به تیم کمک کند چون پتانسیل بالایی دارد.

کد خبر : ۳۱۵۲۴۵