خبرگزاری کار ایران

موانع و مشکلات برطرف می‌شود؛

کفاشیان: خاکپور با قدرت به کارش ادامه می‌دهد/ پایان دلواپسی امیدها

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۷۳۲

رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست با کادر فنی تیم فوتبال امید، گفت: محمد خاکپور و کادر فنی تیم فوتبال امید با قدرت به کارشان ادامه خواهند داد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان افزود: کادر فنی تیم فوتبال امید با قدرت به کارش ادامه خواهد داد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق ظاهر شود و بتواند سهیمه المپیک ریو را کسب کند.

وی اظهار داشت: در نشستی که با حبیب کاشانی، محمد خاکپور و رسایی برگزار کردیم، درباره مشکلات و موارد پیش روی تیم فوتبال زیر 23 سال به بحث و بررسی پرداختیم و امیدوار هستیم با رفع موانع مختلف، شاهد حضور پر قدرت تیم امید در المپیک ریو باشیم.

کفاشیان افزود: در این جلسه پس از صحبت‌های مختلف مقرر شد تا محمد خاکپور به عنوان سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی، به کار خود با قدرت ادامه دهند تا به اهداف خود که همانا کسب سهیمه المپیک و حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا است؛ برسیم.

تیم فوتبال امید ایران چهارشنبه شب در فینال رقابت های غرب آسیا با دو گل مقابل سوریه به برتری رسید و به مقام قهرمانی دست یافت.

محمد خاکپور روز پنجشنبه بعد از ورود تیم امید به فرودگاه امام خمینی (ره)، بازیکنان تیم امید را دور خود جمع کرد و از سمت این تیم استعفا داد.

مرحله انتخابی رقابت های فوتبال بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل اواخر دی ماه امسال در قطر برگزار می شود که تیم زیر 23 سال ایران در گروه اول با تیم های سوریه، چین و قطر همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز