خبرگزاری کار ایران

یک روزه رئیس فدراسیون فوتبال شدم؛

واکنش کفاشیان به استعفای سرمربی‌تیم امید/ بازهم مربی ایرانی انتخاب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۱۳۱

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای سرمربی تیم امید گفت: باید خواسته های او را بررسی کنیم تا پس از آن در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، در پاسخ به این سئوال که در صورت پذیرش استعفای خاکپور چه کسی سرمربیگری تیم المپیک را بر عهده می گیرد؟ گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که با کارلوس کی روش هماهنگ باشد زیرا کار تیم المپیک با تیم ملی نزدیک است و باید به تیم ملی کمک کند. گزینه داخلی بیشتر مد نظر ماست زیرا مربیان ایرانی شناخت بیشتری از تیم امید دارند. البته بعید می‌دانم استعفای خاکپور پذیرفته شود.

محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید روز پنج شنبه هفته گذشته پس از قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا و در هنگام بازگشت به کشور و در فرودگاه امام خمینی (ره ) استعفای خود را از سرمربیگری تیم المپیک اعلام کرد.

کفاشیان در مورد برگزاری همایش آسیب شناسی علمی داوری فوتبال در ایران گفت: باید نتایج این جلسه را بررسی کنیم تا قابلیت اجرایی آن مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: این رفتار که تیم ها نتیجه نگرفتن خود را به گردن داور می اندازند ، اشتباه است. باید از رفتاری که در رقابت های مهم نسبت به داور انجام می شود در فوتبال خودمان درس بگیریم. من یک روزه رئیس فدراسیون فوتبال شدم اما داوران ما مراحل مختلفی را در طول چند سال طی کرده اند تا به جایگاه امروز خود رسیده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر متوجه شویم که داوری عمدا به نفع یا ضرر کسی سوت می زند با او برخورد می کنیم اما تاکنون چنین موردی مشاهده نکرده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز