خبرگزاری کار ایران

بسکتبال با ویلچر قهرمانی‌آسیا واقیانوسیه؛

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به عنوان نایب قهرمانی دست یافت

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۰۲۴

در آخرین روز از رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات شد.

به گزارش ایلنا، دیدار فینال بین تیم ملی ایران و استرالیا برگزار شد که نمایندگان کشورمان علیرغم به نمایش گذاشتن یک بازی خوب و دیدنی، با نتیجه 78 به 60 از تیم قدرتمند استرالیا که عنوان قهرمانی جهان را در پرونده خود دارد، شکست خوردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه پارالمپیک ریو، به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و تیم ژاپن موفق شد با نتیجه 80 بر 56 به پیروزی دست یافته و جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم های مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شد و مقابل استرالیا نیز شکست خورد.

ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر در مرحله یک هشتم با چین روبرو شدند و با شکست این تیم، دیدار نیمه نهایی را مقابل کره برگزار کردند و با غلبه بر این تیم ضمن راه یابی به فینال، سهمیه خود برای بازی های پارالمپیک را نیز قطعی کردند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2016، از 18 مهر ماه با حضور 12 تیم آغاز شد و امروز 25 مهر ماه به کارخود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز