خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم صبا را شکست دهیم؛

عبدی: برانکو درباره جذب نوری تصمیم می‌گیرد/ پاسخ کفاشیان را می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۰۴۳

سخنگوی تیم پرسپولیس گفت: درباره بازگشت محمد نوری به تیم برانکو تصمیم‌گیرنده نهایی است.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی با بیان این مطلب افزود: نوری بازیکن خوبی است و هم اکنون وی با باشگاه قطری قرارداد دارد. در این چند روز من هم صحبت‌هایی درباره حضور مجدد محمد نوری در پرسپولیس شنیده‌ام. نوری در مدت حضورش در پرسپولیس کاپیتانی خوب برای ما بود اما برای بازگشت او برانکو تصمیم گیرنده است.

سخنگو و عضو هیات‌مدیره باشگاه‌پرسپولیس در پاسخ به اظهارات علی کفاشیان که بزرگترین مشکل فوتبال ایران را باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دانسته بود، گفت: صحبت‌های کفاشیان را نشنیدم و حتما در این ‌باره تحقیق می‌کنم و اگر لازم باشد، پاسخ صحبت‌های او را خواهیم داد.

عبدی در مورد دیدار تیم پرسپولیس مقابل صبا گفت: هنوز برای پیش‌بینی نتیجه این دیدار زود است. تیم ما نتوانست نتیجه‌خوبی در بازی‌های ساده بگیرد و امتیاز این بازی‌ها را از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه لیگ کسب کنیم و با هماهنگی‌های بهتری که صورت می‌گیرد، مشکلات مالی تیم رفع شود تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به بازی بپردازند .

وی ادامه داد: می‌توانیم مقابل صبا 3 امتیاز را به دست آوریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار خواهیم کرد.

تیم‌های پرسپولیس و صبای قم جمعه 24مهرماه در ورزشگاه‌آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز