خبرگزاری کار ایران

آینده جودو را می‌سازیم؛

رستگار: نتایج جوانان‌جودو در تایلند راضی‌کننده بود/ کار جوانان در جهانی دشوارتر است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۷۳۷

رییس فدراسیون جودو از نتایج بدست آمده تیم‌های‌پایه ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.

محمدعلی رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با ابراز خرسندی از کسب نتایج جوانان جودو در تایلند گفت: این موفقیت پس از سال‌ها بدست آمد. ما زحمات زیادی در راستای موفقیت تیم‌های پایه داشتیم و از اینکه نتیجه زحمات خود را می‌بینیم بسیار خوشحالیم.

رستگار افزود: در مجموع هر 2 رده نوجوانان و جوانان عملکرد قابل‌قبولی داشتیم. این موفقیت‌ها جامعه جودو کشور را به آینده این رشته بسیار امیدوار کرد.

وی درباره عملکرد دختران اظهار داشت: دختران ما یک مدال برنز ارزشمند کسب کردند. همه جودوکاران دختر ما چند مرحله در جدول حضور داشتند و نفراتی از کشورهای مغولستان و چین‌تایپه را که جزو خوب‌های جودو بانوان هستند را شکست دادند.

رستگار در ادامه به ستایش از عملکرد پسران پرداخت و گفت: فکر می‌کنم نتایج بدست آمده گویای همه چیز است. از نظر من آنها فوق‌العاده بودند و مطمئن باشید این نفرات در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: این پایان کار ما نیست. تیم جوانان ایران مسابقات جهانی ابوظبی را پیش‌رو دارد و همه می‌دانیم مسابقات‌جهانی و آسیایی قابل مقایسه نیستند. قطعا کار جوانان در جهانی بسیار دشوارتر از آسیایی خواهد بود.

وی افزود: همانطور که پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا گفته بودم، تیم‌های نوجوانان و جوانان ما در بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

رستگار با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه اساس موفقیت هر فدراسیونی خواهد بود، افزود: به امید خدا تلاش خود را در زمینه گسترش جودو در ایران ادامه می‌دهیم و با برنامه‌ریزی در تیم‌های پایه آینده جودو را می‌سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز