خبرگزاری کار ایران

شاهرخ شهنازی مطرح کرد؛

سهمیه‌های مورد انتظار برای المپیک/ 2 هدف اصلی برای ریو و شانس مدال‌آوری 3 رشته

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۷۱۱

دبیرکل کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد ورزش ایران بتواند بین 40 تا 45 سهمیه در بازی‌های المپیک 2016 ریو کسب کند.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی که در حاشیه مراسم روز بزرگداشت پارالمپیک در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه تلاش ما این است بتوانیم 40 تا 45 سهمیه برای رقابت‌های المپیک ریو کسب کنیم. البته رشته‌های تیمی برای ما خیلی اهمیت دارند. به عنوان مثال امیدوارم بتوانیم در والیبال مجوز حضور در این بازی‌ها را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: ما دو هدف داریم که هدف اول‌مان کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک و سپس مدال‌‌آوری در آن است. کاروان ورزشی ما در سه رشته وزنه‌برداری، تکواندو و کشتی جزو شانس‌های کسب مدال هستند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره بودجه کمیته ملی المپیک یادآور شد: ما تا این لحظه 40 درصد از بودجه خود را دریافت کرده‌ایم که این کفایت نمی‌کند اما با رایزنی‌هایی که انجام شده، قرار است تا پایان ماه مابقی بودجه را دریافت کنیم و بتوانیم برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کنیم.

وی در رابطه با مشکلی که برای سهراب مرادی وزنه‌بردار ایران پیش‌ آمده است؟ گفت: چنانچه فدراسیون وزنه‌برداری لازم بداند، ما هرگونه کمکی را انجام خواهیم داد و حتی با مقامات فدراسیون جهانی وارد گفتگو می‌شویم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

شهنازی در پایان درباره حاضر نشدن کیومرث هاشمی در این مراسم، گفت: کیومرث هاشمی به دلیل اینکه در تشییع جنازه سردار همدانی شرکت کرده بود، نتوانست در این مراسم حاضر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز