خبرگزاری کار ایران

جایگاه ما در جدول خوب نیست؛

خالقی فر: هم‌قسم شده‌ایم قهرمانی را به هادی تقدیم کنیم/ دایی به راحتی امتیاز نمی‌دهد

هافبک‌پرسپولیس گفت: بچه‌های تیم رفته رفته روحیه‌شان را برای حضور در مسابقات به دست می‌آورند.

رضا خالقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روزهای اول که هادی را از دست داده بودیم لحظات خیلی خیلی سختی را پشت سر می‌گذاشتیم اما بچه‌ها رفته رفته روحیه‌شان برگشت و با بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم شرایط روحی تیم بهتر شد اما تا عکس هادی را می‌بینیم به حالت اولیه برمی‌گردیم. خود هادی هم دوست ندارد با این روحیه بازی کنیم و باید در بهترین شرایط قرار بگیریم.

وی افزود: در آستانه بازی با صبا خوب تمرین کرده‌ایم. البته خودم که مصدوم بودم و از دیروز تمرین کرده‌ام. تیم ما در این مدت 2 بازی دوستانه برگزار کرده و الان شرایط خوبی داریم. تا قبل از بازی با صبا باید روحیه بچه‌ها تقویت شود تا مقابل صبا بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: صبا امسال علی دایی را به عنوان سرمربی کنار خودش می‌بیند و شرایط آنها خیلی تغییر کرده است. دایی دوست دارد همیشه تیمش بالای جدول باشد و بازی سختی داریم. بچه‌های ما صد در صد برای برد به زمین می‌روند و با این روحیه فقط باید ببریم. ما به این برد نیاز داریم چون جایگاه ما در جدول اصلا خوب نیست.

وی تاکید کرد: این بازی برای علی دایی مهم است و به راحتی امتیاز نخواهد داد. هر تیمی جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه دارد چه برسد به دایی که جلوی پرسپولیس خیلی انگیزه دارد و تحت هر شرایطی باید ببریم چون ما از این به بعد فقط برای برد بازی می کنیم تا قهرمانی را به هادی تقدیم کنیم. ما برای قهرمانی هم قسم شده ایم و انگیزه بالایی هم داریم.

خالقی فر در پایان گفت: هواداران در این بازی در استادیوم حال و هوای خاصی به وجود خواهند آورد. هواداران حمایت کنند تا قهرمانی را به هادی هدیه بدهیم. هواداران این هفته می توانند خیلی به ما کمک کنند.

کد خبر : ۳۱۲۶۵۳