خبرگزاری کار ایران

با تکلی خشن؛

شجاعی، سردار آزمون را مصدوم کرد/ بازگشت خسرو حیدری

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۵۰۵

تکل مسعود شجاعی باعث مصدوم شدن سردار آزمون شد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز تیم ملی در حالی با 25 بازیکن از ساعت 17:15 امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی  برگزار شد که مصدومیت سردار کمی نگرانی را به اردوی تیم ملی آورد.

بازیکنان پس از بخش ابتدایی که به گرم‌کردن آنها مربوط می شد زیر نظر دیگر اعضای کادر فنی تمرینات مخصوص به آماده‌سازی پیش از شروع تمرین را انجام دادند.
 
بازیکنان سپس به 2 بخش تقسیم شده و 6 دروازه تعبیه شده در وسط میدان به بازی پرداختند. کی‌روش هم در حین انجام این تمرین نکات مورد نظر خود را به بازیکنان گوشزد می کرد.
 
در تمرین امروز تعدادی از خبرنگاران ژاپنی که به همراه تیم ملی این کشور به تهران سفر کردند حاضر شدند و پس از حضور در دقایق ابتدایی تمرین با توجه به آغاز تمرین ژاپن در ورزشگاه دستگردی به اکباتان رفتند. 
 
تیم ملی فوتبال ایران فردا آخرین جلسه تمرین خود را  پیش از دیدار با ژاپن برگزار خواهد کرد.

در تمرین امروز سردار آزمون با تکل خشن  مسعود شجاعی مصدوم شد تا از زمین بازی خارج شود. 

هنوز خبری از میزان مصدومیت آزمون ارائه نشده ولی در آستانه بازی سه شنبه تیم ملی مقابل ژاپن ممکن است سردار این بازی را از دست بدهد.

همچنین خسرو حیدری هم با بهبود سرماخوردگی امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد تا آماده بازی با ژاپن باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز