خبرگزاری کار ایران

کهتری خبر داد:

کناره‌گیری 2 مربی ایرانی تیم ملی تیروکمان معلولان/ مونیکا سیمونز به ایران می‌آید

رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین از کناره‌گیری 2 مربی ایرانی تیم‌های ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولین،‌ مجید کهتری گفت: کمانداران دعوت‌شده به اردوی آمادگی امروز وارد تهران می‌شوند و تمرینات آنها از 20 تا 30 مهرماه در مجموعه ورزشی آروین برقرار است.

کهتری افزود: تا مرحله قبلی تمرینات مصطفی حبیبیان و گلثومه غلامی به عنوان مربی در کنار کادر فنی و ملی‌پوشان حضور داشتند که متاسفانه به دلیل مشغله‌های خانوادگی و شغلی از این اردو در خدمت این 2 مربی عزیز نیستیم و جا دارد از همراهی‌های صمیمانه آنها و تلاشی که برای پیشبرد اهداف تیم ملی داشته و دارند، قدردانی کنم  و امیدوارم فرصت مجددی فراهم شود تا از تجربیات این عزیزان استفاده کنیم.

وی در همین زمینه اضافه کرد: با توجه به مساله‌ای که ذکر شد، مونیکا سیمونز که از مربیان پیشکسوت تیروکمان در اوکراین به شمار می‌رود دعوت شد به کادر فنی تیم ملی تیروکمان ایران بپیوندد. وی سابقه‌ای طولانی در امر مربیگری افراد معلول و غیر معلول دارد و تا زمان مسابقات آسیایی با تیم ملی کشورمان همراهی خواهد کرد و پس از آن چنانچه نظرات کادر فنی و انجمن را تامین کرده باشد و در سایر موارد نیز با وی به توافق رسیده باشیم، تا ریو با تیم ملی خواهد بود.

رئیس انجمن تیر و کمان افزود: با توجه به اینکه مربیان قبلی تیم ملی با اولویت رشته ریکرو انتخاب شده بودند، تصمیم گرفتیم از این مرحله رشته کامپوند را نیز تقویت کنیم و به همین خاطر از جبرائیل عبادی که از قهرمانان رشته کامپوند هستند، دعوت کردیم به عنوان مربی کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشد و با کمک وی به تقویت این رشته نیز بپردازیم.

کهتری خاطرنشان کرد: هر دو کمک مربی جدید تا بازی‌های آسیایی با تیم همراهی می‌کنند و پس از آن برای ادامه حضور آنها تا بازی‌های پارالمپیک تصمیم گیری خواهد شد. خوشبختانه برنامه‌های تیم ملی طبق مصوبات کمیته ملی پارالمپیک دقیقا تا این زمان انجام شده و به صورت کلی 12 مرحله اردو پیش بینی شده بود که 6 مرحله از آن انجام شده و مرحله هفتم نیز از فردا در تهران آغاز خواهد شد.

ملی پوشان دعوت شده به این تمرینا به شرح زیر اعلام شده‌اند:

ابراهیم رنجبرکیوج، مجیدکاکوش، سیدشهاب‌الدین بصام‌تبار، محدثه کهنسال(تهران)، غلامرضا رحیمی(خوزستان)، علی اصغر فتاحی(چهارمحال و بختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی قهدریجانی(اصفهان)، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، فرزانه عسگری(آذربایجان شرقی )

آلگ نیکولاویچ به عنوان سرمربی، مونیکا سیمونز و جبرائیل عبادی به عنوان مربی هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند.

کد خبر : ۳۱۲۳۵۲